{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

løsning på kløen ? / sommereksem. {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er.
Min ene hest bliver desværre sommer efter sommer angrebet af mitter, så den klø'r sig, så manen ryger og det øverste af halen.
Jeg har prøvet alt muligt, lige nu bruger jeg skinhealer og CUR1 som jeg er blevet anbealet, Jeg prøvede at tage deti opløbet, og der gik over en uge uden den havde kløet sig, så jeg troede det virkede, men nu er den begyndt at klø sig alligevel.
Jeg prøver en anden mulighed nu ( istedet for eksemdækken ) : Jeg tager noget lyst stof, og klipper der efter målene på min hestens hals, ( Fra starten af manken til ørene ). Så laver jeg nogle remme så jeg kan stille det ind osv. så det sidder godt fast på halsen. Jeg vil prøve dette, for at se om mitterne måske ikke kan komme igennem, og så den klør sin manke af, og får nogle små sår i huden. Jeg behandler den stadig med insekt skræmmende. Hvad synes i ? hvad giver i ideen af chancer? ;p

ps. Hvis i har en anden mulighed, DER VIRKER. så gerne skriv smiley så længe det ikke er eksemdækken, da min hest ikke trives med dækkener.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
løsning på kløen ? / sommereksem.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce