{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Vanrøgt? {{forumTopicSubject}}

Heey kloge hoveder smiley
Nu har jeg oprettet en gruppe for lang tid siden, og nu opdager jeg så selv vanrøgt på en hest der hvor min hest går.

Det er en brun blandingsvallak på ca. 21 år, han havde rigtig stor vom på et tidspunkt, men i løbet af en periode er han begyndt at blive mere og mere tynd, nu er det så slemt at man kan se hans hofter. Jeg kan tage billeder af ham i dag, og ligge ind i et album.

Han bliver ikke redet særlig tit, går på jordfold med en smule græs, men tror ikke der er noget nærring i, han får ca. 2 flager hø om dagen.
De har ikke dyrlæge ude efter rutine, så han kan måske også have orm?
De fjerner ikke klatterne på ridebanen/ folden hvor de går nu, så der ligger rigtig mange (mig og min parts mor fjernede så dem allesammen i går, og jeg har tænkt mig at fjerne dem der ligger i dag, i går fik vi 4 eller 5 ½ trillebør der var overfuldt med lort.)

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bange for at sige det til dem, fordi de tror de ved alt om heste, men det gør de altså ikke (skal så lige siges at når jeg skal have smed til min, så bestiller jeg også til deres, for ellers så får de aldrig smed !)

Håber i kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Vanrøgt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce