{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

hingstevalg og avl:)? {{forumTopicSubject}}

Hej alle:D

Jeg står i et virkelig forvirrende og svært valg, da jeg har valgt at sætte min hoppe i fol. Så er der jo lige en hingst jeg skal finde. Jeg ved godt at jeg har været herinde før med et hingsteemne. Men det spørgsmål jeg har nu vil jeg lige se om jeg kan få det besvaret herinde:)

Nå men min hoppe er en blandnin ag Haflinger og sportspony(har jeg fået af vide) Tror også at der er noget andet i hende. Så er der bare det at jeg skal finde en passende hingst til hende, og jeg ville nemlig rigtig gerne begynde med noget inde for avl. Jeg ved godt at det ikke decideret kan blive avl, men jeg synes at det kunne være fedt, at få sarah's kommende føl kåret inde for en race. Og alle de der regler gør mig virkelig forvirret, for der er jo nogle raceforeninger, som ikke vil have noget af gøre med heste der ikke har fuld stamtavle.

Så nu mangler jeg at finde en hingste(race), hvor jeg kan få det kommende føl kåret selvom min hoppe ikke har nogen stamtavle.

Så spørgsmålet er: kan det lade sig gøre? og hvilke foreninger accepterer sådan noget?

På forhånd tak:=)

Hvis i ikke helt forstår hvad det er jeg prøvet at sige, skal i endelig spørge:)




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hingstevalg og avl:)?
Kommentér på:
hingstevalg og avl:)?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce