{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Pause for hest efter tilridning ? {{forumTopicSubject}}

ja min søs har fået at vide at hendes hest skal stå 2-.3 md for at holde pause, da den ik har fået det siden den blev tilredet...
vil bar li høre om de ik bar kan nøjes med 2 md, da det er nu vi har fået hesten sammen og skal nyde dem sammen her i sommerferien hvor vi har tid og det er godt vejr, så det altså surt dne pludsleig skal stå stille hele tiden :S
hva mener i ???



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pause for hest efter tilridning ?
  • #1   15. jun 2009 jamen den er 5 nu smiley og ja den trænger til pause, sys jeg os, men sys så os at to måneder er nok, det alligevel lang tid den bar går og laver ingenting..
    jeg sys bar det svært, for jeg evd absolut ingenting om det, sys bar personligt selv det ville være øv vi ik ku ride sammen, men sys også to måender lyder passende smiley


  • #2   15. jun 2009 nej nemlig os det jeg tænker.. det vil jeg li give videre, kan være iv har en chance for at hygge os her til sommer så smiley tak smiley

  • #4   16. jun 2009 ja det ku man selvf også.. men nu de vist lige så godt i gang smiley haha.. men ja hun har været meget hård med at den måtte ik ha mange fridage, så fik hun dårlig samvittighed, så den trænger da til pause, men sys også 2 måneder må være fint smiley

Kommentér på:
Pause for hest efter tilridning ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce