{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.790 visninger | Oprettet:

ride undertøj? (til lange ridt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er simpelthen så heldig at jeg skal en uge til island i august på en fjeld tur med islandske heste smiley

Da vi kan komme til at ride op til 10 timer på en dag er jeg jo derfor nød til at udvide min garderobe en anelse så jeg virkelig har noget tøj der ikke generer eller giver slid sår efter så lang tid i sadlen.

Hvad kan i anbefale af undertøj? Og hvor ka det købes? Det må gerne ligge i et ok prisniveau da jeg jo skal have minimum 7 par nye trusser.
Til hverdag kan jeg sagtens ride i mit normale undertøj men går ikke ud fra at jeg bliver nød til at finde nogen med syninger der sidder steder hvor det ikke kommer til at genere. Plus at det nok ikke skal være en g-stregns trusse.

Håber at der er nogle kloge hoveder derude med lidt erfaring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ride undertøj? (til lange ridt)
  • #1   17. jun 2009 Jeg skal også til island i august for at ride, så lytter lige med..

  • #4   17. jun 2009 Som Sara-Maria R også skriver, så bruger jeg også mormor-trusser når jeg rider langt, eller flere heste.... Jeg er også mest tilhænger af den model der går ud over ballerne, og op over navnlen (så skiller du heller ikke på midten)....

    Nu ved jeg jo ikke hvor stor en barm du har, men hvis den er bare en smule fyldig, så vil jeg også mene at det er af stor betydning at du får en ordentligt sports-bh, gerne to.... Dem kan du jo også bruge her hjemme...

    Jeg er selv ret barmfager, og har stor glæde af den model de har i Hunkemöller...


  • #5   18. jun 2009 tak for de mange gode indput smiley

    Jeg vil prøve at se på de forskellige trusser og kan godt forstille mig at de højtaljlede ville være gode at ride i.
    Ang. bh så er jeg ikke så heldig at have en fyldig barm og mine nuværende bh'er har jeg aldrig haft problemer med at ride i. Så på det område behøver jeg ikke at spendere så meget på.

    Regntøj det har jeg. Jeg har sådan set en ok idé om hvad jeg ellers skal have. Det skal nok lige siges at det er en spejder tur på heste så jge har en masse friluft udstyr. Plus vi lige har været på en for-weekend hvor vi har fået en masse informationer om alt der er værd at vide.


    Sara-Maria R: De sidste 3 år at turen har været arrangeret har de ikke haft nogen problemer mht. dokumentation på rent ridetøj. Det betyder dog ikke at vi ikke har tænkt os at gøre det. Alt hvad der kan vaskes bliver vasket og resten kommer en tur i kummefryseren en uges tid før vi skal afsted.


Kommentér på:
ride undertøj? (til lange ridt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce