{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opskrift på billige småkager søges
  • #1   1. jul 2009 jeg har en god opskrift, men om den er speciel billig ved jeg ikke, men den er da ikke så advanceret

250 g smør
    200 g sukker
    1 stort æg
    250 g mel
    ½ tsk bagepulver
    2 tsk vaniliesukker ( dog kommer jeg ofte mere i, da det giver en rigtig god smag)
    100 g hakket chokolade

smør og sukker piskes godt sammen, ægget piskes i og der piskes godt(det giver bedre resultat) melet røres i med bagepulver, hakket chokolade og vanilie
    de bages i ovenen ved 175 grader i ca 15 min. de er lidt bløde når de kommer ud, men bliver hurtigt sprøde når de afkøles.

ofte kan man købe rigtig smør i netto til 7-8 kr, vælge det billige sukker istedet for dansukkers, chokoladeplader kan også købes til en 6-7 kr hvis man husker at kigge efter de billige og de er faktisk god kvalitet.
    ved vanilie sukker er det oftest billigst at købe en pose frem for en dåse(som man sagtens kan genbruge til at komme poserne i)

• #2   2. jul 2009 Betina S
    lyder dejlig skal helt klart prøves

• #3   2. jul 2009 Hold kæft de er gode vis man dropper chokoladen, putter ldit mere mel og en hel tsk. bagepulver samt ekstra meget vanillie i

• #4   2. jul 2009 Lyder godt! det kan være jeg skal prøve det hvis jeg ikke har chokolade hjemme en dag smiley

Det med vanilien gør jeg selv smiley komme næsten altid mindst 4 tsk i.

Kommentér på:
opskrift på billige småkager søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce