The Guv'nor? Kender du ham? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg er lige faldet over denne hingst og er simpelthen syg af nysgerrighed for at vide mere om ham.
http://home.hetnet.nl/~vd.zandenglas/pictures/normal10.jpg (håber man kan se billedet)
Der er et lille slide show med flere billeder her : http://home.hetnet.nl/~vd.zandenglas/Pedigree%20Silver%20Mojo.htm
Mit spørgsmål er om der er nogen som ved hvilket stutteri han er fra og om der måske er en hjemmeside? Han er bare fanastisk!
Et andet spørgsmål er om der er nogen som ved hvilket prisleje sådan en hingst står i? Taler vi om 90.000 eller 300.000 kr?
Jeg kan jo ikke lade være med at få tanker om min fremtids tinker/IC og har allerede sat en pris på hvad den skal koste.. (selvom den rigtige hest ingen pris har
)
Det ville jo være rart at vide hvilket prisleje jeg skal regne med når tiden engang kommer..
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 1.133
jan 2009
Følger: 23 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 285
Han er da DRØMMEHESTEN! Kan i lige forestille jer ham helt nyvasket og ud over en sommereng? Et syn for guder!!
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 108 Svar: 406
Gad godt se hans afkom.
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
jun 2005
Følger: 140 Følgere: 145 Heste: 33 Emner: 110 Svar: 713
maj 2006
Følger: 138 Følgere: 164 Heste: 3 Emner: 108 Svar: 1.004
bare hans hovskæg jeg har aldrig set noget lignende
rigtig lækker og speciel!
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
http://www.rawlingscobs.com/apps/photos/photo?photoid=5622946
jul 2008
Følger: 209 Følgere: 194 Heste: 4 Emner: 168 Svar: 1.084
mar 2005
Du skriver du synes han er lang. Nu har jeg absolut intet forstand på det men for mig ser han da ud til at være kort? Altså fra manke til hale spids. Og hvad betyder vigende?
I mine øjne ser jeg en lille og meget kompakt hest. Men nu er jeg jo heller ikke en som har forstand på det så jeg ser måske på de forkerte ting?
Vil dog utrolig gerne selv kunne se hvad det er du skriver / ser
300.000 kr har jeg desværre ikke lige. Havde mere tænkt på max. 100.000 med transport og dyrlæge mm. Håber dog at jeg kan få noget godt for den sum. Har i alt fald mindst 5 år til at spare sammen før jeg kan købe.
STALD BAGGÅRDEN: Ja men der står bare ikke rigtig noget om ham på den side.
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Bortset fra det, så må jeg (OK, SÆT KRYDS I KALENDEREN) give Berit ret... Han er også lidt lang til min smag, og jeg kan godt følge hende i det med forparten (jeg er ikke rutineret nok til at kunne udtale mig om det der med vigende linjer - det er ikke noget jeg fatter)... Han er dog meget ikonisk at se på, syns jeg, og han får 10 fra mig i umiddelbar wow-effekt... (Og OK... tror I, at der er nogen der ville opdage det, hvis jeg klippede lidt af hans hollandske hovskæg af, og limede det på Bussen???)
mar 2005
Arh ja nu du siger det kan jeg da godt se han er lidt lang i det. Havde slet ikke lagt mærke til det. Det må være skønt at kunne se alt det du kan ud fra billeder.. også selvom video er bedst.
Gad godt se en video af Guv'nor men har ikke kunnet finde noget.
Og tak for linket!
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
feb 2005
Følger: 50 Følgere: 42 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 63
Ja lækker hingst men når det er minimalt hvad man kan sætte på af hopper til ham i DK fordi man ønsker at få føl i samme farve er det dumt at invistere så mange penge. Du risikere at han får en masse rødbrogede eller sortbrogede afkom istedet.
Har man farvetestet hoppen og hun har et creme gen jamen så pøj pøj.
Der er mange andre gode hingste i Danmark som er mindst lige så lækre, dog i andre farver.
Men jeg tvivler på at 300.000 kr kan gøre det.
En anden ting, jeg syns ikke at danskerne er så meget til de kraftige og meget lave heste her i DK. Mener han er under 142 cm.
Lækker det er han bestemt!
mar 2005
Det er jo også en vigtig ting at tænke på ja. Faktisk slet ikke noget jeg har gjort tanker i.. På den anden side. Hvis jeg ender med sådan en hest en dag er det vel også værd at tilbyde den til både tyskland og sverige? Altså, alt efter om man bor på sjælland eller i sønderjylland..
Du har ret i at der ikke er så mange der kan li de små kompakte hingste. Jeg synes nu de er enormt bedårende. Rigtig bamse agtige
The Guv'nor? Kender du ham?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside