{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Ynglings Hingste 2009 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,
Tænkte på vilke hingste i sådan virkelig har lagt mærke til i år ?? nogen i bare altid har syntes om eller nogen i sådan virkelig har set i år.

jeg har personligt selv mine farvoritter og det er

Viktor Fra Diisa:
1 kl 5 gænger. 5 års hingst, han er den anden højst kårede 5 års hest i verden nogensinde. han har 8,74 for RID og 8,48 for BYG (tror godt den kan blive højere), jeg ejer selv Viktors første afkom og alle afkomende ser velrejste og enormt lovende ud selvom de ældste kun er 1 år (: selv kan jeg ikke klage over mit afkoms udseende og gang som virkelig er flot af en 1 års plag at være. Viktor skal gå VM kåring i Shweiz til August
Viktor har i sin 5 års kåring også opnået flere 9 taller bl.a for Hals, Langsom Tölt, Tölt, Form, Vilje & Sind, og 9,5 for galop.

Herkules Fra Pegasus:
1 kl 4 gænger hingst, broget er vild med farve og udstråling og det bedste af det hele hans total exepsionelle løft som jeg sjældnet ser hos andre heste jeg ville til hver en tod vælge herkules hvis min hoppe skulle have 4 gænger, min gudmor fik et rødt hingste føl efter herkules for 14 dage siden og han er virkelig smuk af bygning. Herkules skal gå VM til August med Laura.
Herkules har 9 for tölt, 9 for galop 9 for vilje & sind, 9 for form, 9 for arb Tölt og 8,5 for arb galop & Trav og 8 for skridt.

Kraftur Fra Bringu: Er jeg egentlig bare generalt rigtig rigtig vild med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynglings Hingste 2009
Kommentér på:
Ynglings Hingste 2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce