{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Kodeled væskeansamling {{forumTopicSubject}}

Arg Cashmir er blevet halt, og dyrlægen dømte det til at være noget væskeansamling i hans kodeled da han har nogle hævelser på nederste del af piben. smiley

Nogle der har erfaringer med dette, og hvad gjorde i ved det ?
Det skal lige siges at han er dømt til total boksro.

Dyrlægen sagde at det evt. kunne blive nødvendigt at få ham på Højgaard og få trukket væsken ud + noget smertestillende til ham. Hvad tror i ca. det koster?

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kodeled væskeansamling
  • #1   8. jul 2009 vores den ene hest har haft det, hun fik bare nogle special sko på, også var hun faktisk ren gående rigtig hurtigt igen, men vi valgte at tage skoene af igen, da hun er rigtig bange for smed, så hun skulle bedøves vær gang. men hun stod stille i ca. 9 måneder, for at være sikker på at det var forsvundet, og nu kan jeg ride hende normalt igen smiley min stod ikke boks ro, hun gik ude på fold. men prøv med et par special sko, hjalp os lige med det samme smiley

  • #2   9. jul 2009 Karina T : okay. Jeg fik bare afvide af min dyrlæge at hvis det ikke selv gik væk så skulle han på Højgaard og få suget væsken ud og få lagt noget smertestillende ind i bennet og noget andet som jeg ikke lige kan huske hvad hedder og så skulle vi tage den derfra og se om det ville hjælpe.
    Men i dag var den største af væskeansamlingerne faldet lidt i størrelsen, så han er heldigvis i bedring nu (:


  • #3   9. jul 2009 jae, fik vi også af vide, men vores havde så ondt at hun løftede benet vær gang de prøvede, så det kunne ikk lade sig gøre på hende . men håber da det går i sig selv igen, som det gjorder ved vores smiley

  • #4   9. jul 2009 Karina T: okay, så slemt er det ikke med Cashmir jeg kan sagtens røre ved det uden at han siger noget til det. (: Så jeg håber bare at det forsvinder selv, men ellers hedder det jo Højgaard for han skal ikke gå og have ondt. (:


  • #5   9. jul 2009 neej, men ellers også special sko, de virker smiley så har han hvertfal ikk ondt smiley

Kommentér på:
Kodeled væskeansamling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce