{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Igang?? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu står sagen sådan til, a jeg vildt gerne vil have kørt to af mine ponyer til nu!! Men jeg mangler virkelig hjælp!! :S
Altså der behøver ikke være nogle til at kunne komme og hjælpe, men nærmest om der var nogle, der ville give mig en "trin-for-trin" hjælp her i gruppen??

Den ene af de ponyer jeg vil køre til, er min connemare på 14 år, som jeg riderr på hver dag! Han har haft køresele på, og gør pænt i liner, og han er MEGET lærenem... Han kan dog blive nervøs over enkelte mærkelige ting..
Har prøvet (for lang tid siden og med flere måneders mellemrum) at trække min vogn op på siden af ham.. Første gang hoppede han simpelthen halvanden meter op i luften, men anden gan tog han det meget roligt, og jeg kunn til sidst godt stå og køre bommene på siden af ham...
Han har ALDRIG haft en vogn sændt på!!

Den anden er en bette shætlænder på ca 5 år, som er MEGET nærvøst anlagt!! Han kunne dog aldrig gøre en flue fortræd, så spark og div er jeg ikke spor bange for med ham!
Har haft spændt en bobslæde efter ham, så lydene gør ikke noget, men han er meget nervøs for liner og stængerne!!

Håber virkelig der er nogle, der vil hjælpe mig lidt? :S

A-M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igang?? HJÆLP!
Kommentér på:
Igang?? HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce