524 visninger
|
Oprettet:
13. feb 2008 Følger: 101 Følgere: 90 Heste: 8 Emner: 102 Svar: 507
lille dreng haha xD! {{forumTopicSubject}}
ja jeg sider og nørder facebook, hestegalleri han har vist nok og's HG! men så sider jeg ind på facebook så skriver ham der drengen bare til ig jeg spørger så hvem er du? han sir jeg heder thomas og jeg kender dig du har stået påKBR, OG BAR! jeg siger hor ved du det fra han siger "jeg kender dig" OMG han ved alt om mig hvem jeg hader hvem je elske han hvd hvem mine vennog alt muligt OMG jeg blev bage haha xD!
jun 2007
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 1.075
feb 2008
Følger: 101 Følgere: 90 Heste: 8 Emner: 102 Svar: 507
aug 2007
Følger: 124 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 176 Svar: 2.208
Enig med KSL
maj 2008
Følger: 47 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 206 Svar: 1.294
Oversæt; ja jeg sidder og nørder facebook, hestegalleri, han har vist også HG! men så sidder jeg inde på facebook, og ham der drengen skriver lige pludselig til mig! jeg spørger så hvem han er, og han siger han hedder Thomas, og at han kender mig, du har stået med din pony på KDR og BAR, jeg spørger hvor han ved det fra og han svare så at han kender mig. OMG han ved alt muligt om mig! bla. hvem jeg hader, hvem jeg elsker, hvem mine venner er og alt muligt! OMG jeg blev bange! xD
- Forstå i, hun er ikke en dårlig staver, hun er bare for hurtig på tasterne og gider ikke rette det, dovne unge! xD (går i klasse med hende) d;
lille dreng haha xD!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside