{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

"Den er til mors trusser" haha XD {{forumTopicSubject}}

ja jeg har været på arbejde idag (igen igen) og selvom det er kan være kedeligt at stå i en kiosk helt alene i 5 timer kan de små kunder komme med rimelige sjove bemærkninger!! Læs her:

historie nr. 1XD:
2 små piger kommer ind i butikken, den ene spørg om hjælp til at blande slik mens den anden venter ved isdisken, og peger på Filur isen og siger " det hedder min hund!"
derefter siger jeg " det hedder min hest også!"
"waow, hvad farve har den?" spørger hun
"den er orange" siger jeg . (jae orange XD ved det godt)
"kan en hest godt være det?" spørger hun
på vej ud af butikken når hun lige at sige: "jeg har bare en STOR og en LILLE hest!! - jeg har flere end diiig!" og løber ud af butikken med sin veninde.. XD haha møgunger XD

historie nr 2 XD:
en gravid mor og hendes barn. hun skal have en is til barnet og bind til sig selv. og da de skal tage deres ting siger det lille barn: " det er til mors underbukser!" og peger på pakken med bindXD haha der kunne jeg sku ik lade være med at grine ! XD og det kunne moren heller ik XD Heldigvis for dem er jeg jo en pige, gad godt at se en dreng i den situation .. hehe

lige 2 af de sjoveste historier fra arbejdet, for der er mange når de børn dér skal have hjælp: " jeg har en 10kr hvad kan jeg få?" og så peger de på ALT i butikken og spørg: "hvad koster den ? hvad koster den ? !" haha møgunger XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Den er til mors trusser" haha XD
Kommentér på:
"Den er til mors trusser" haha XD

Annonce