{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den OK?
  • #1   25. nov 2013 Noget med pris og krav til, hvor meget pasning. smiley

  • #3   25. nov 2013 Jeg synes det er en rigtig fin annonce du har lavet!

    Jeg håber du finder en rytter snart! smiley


  • #4   25. nov 2013 Anna: De ting har jeg skrevet i. smiley

    Men tak for hjælpen til jer andre. En ting er at vide, hvad der ca. skal i, men at skrive en annonce omkring sin egen hest, var alligevel sværere, end forventet. Hehe.

    Håber snart der dukker en fornuftig rytter op. Kan ikke rigtig holde til det længere.


  • #5   25. nov 2013 Jeg havde taget ham hvis jeg havde tid! for nøj hvor er han fin!

    Men ja, super annonce! smiley


  • #6   25. nov 2013 Træls at det er så langt væk, ville ellers være oplagt hvis han stod lidt tættere på smiley Men held og lykke med at finde en, rigtig god annonce!

  • #7   25. nov 2013 Helt sikkert en god annonce! smiley
    Men jeg ville måske have skrevet noget mere om kravene til rytter (hvis du har nogen altså) Og måske mere om hvor det er, hvad det ligger tæt på og i hvilken landsdel det ligger i (for de geografisk retarderede som mig selv der ikke aner hvor noget som helst ligger) smiley


  • #8   25. nov 2013 Han er bare så fin! - har luret på hans profil mange gange! og din annonce er god. Er sikker på du nok skal få en del henvendelser på annoncen smiley så det bare med at vælge en god rytter smiley

  • #9   25. nov 2013 Selvfølgelig har jeg krav til rytteren, men er egentligt også lidt der, hvor jeg bare er glad for at han vil blive rørt og holdt i gang. Det er et krav at der modtages undervisning på ham 1*ugentligt. Så jeg tror at de fejl, man evt. laver vil blive rette på til undervisning.

    Men vil til enhver tid vælge den rytter der kan mest, hvis jeg stod med 2 lige søde mennesker foran mig. smiley


  • #10   25. nov 2013 Jeg synes også det er en rigtig flot annonce, er helt sikker på, at du nok skal få en del henvendelser på din skønne unghest (: held og lykke med det! (:

  • #11   25. nov 2013 Tak. Er lidt bekymret. Har fået bækkenløsning, så må nok indstille min ridning nu. Havde ellers regnet med at ride dressur et par måneder endnu. Men nu må min søde kæreste ride indtil, der dukker en sød rytter op.

    Skal Jodermoder på torsdag, så krydser fingre for hun siger god for skridt ture.


  • #12   25. nov 2013 Pernille:
    Bækkenløsning er ikke at spøge med, men husk at jo mere du holder dig igang jo bedre kan man ofte holde det på afstand smiley


  • #13   25. nov 2013 Jeg er indstillet på at holde mig i gang. Jeg satser stadig på DM for haflingere næste år, nu hvor det gik så godt i år. Det ligger 1,5-2 mdr. efter at jeg har født.

    Derfor er jeg indstillet på, at ridningen nok må få en pause nu. Har haft kontakt til læge, og andre ryttere der har stået i samme situation, og alle siger det er bedst at sætte ridningen i bero nu, for så kommer jeg hurtigere tilbage i sadlen bagefter, når bækkenløsning har meldt sin ankomst.

    Men krydser fingre for aftalen med jordemoderen torsdag. Måske hun mener noget andet. Og det er trods alt hende der ved mest.

    Men skridt ture kan også gøre meget, når hesten har en stor skridt. smiley


  • #14   25. nov 2013 Super dejlig annonce smiley Håber du finder nogen der er ansvarsfulde nok og ikke lader dig i stikken. Min veninde har haft i løbet af det sidste halve år to der ikke har holdt hvad de lovet desværre smiley

Kommentér på:
Er den OK?

Annonce