13. feb 2008 Følger: 101 Følgere: 90 Heste: 8 Emner: 102 Svar: 504
fuuck! hvor ondt! Ö {{forumTopicSubject}}
OMG! mig og tine red tjalfe og frode på min ridebane der kommer så et par en udlændinge mand og en dansk kvinde jkvinden der omkring 17-19´og manden ca 20 år tror vi ..
ja men vi rider og vi kan så pludselig høre en mand der råber og skriger af en eller anden mig og tine tænker det er nok bare nogle der skænde..
de kommer jo så tættere på og vi kan begge se at det er alvor.. dmanden trækker med en blå knallert og kvinden går bare med sin taske hun tuder og tuder og manden blir bare ved med at råbe.. vi kigger så lidt og kn se at manden sparker til sin knallert og får skide ondt i foden vi griner lidt af det og kigger igen så råber kvinden ad ham at nu tager hun den næste bus manden blir endu mere gal og begynder at give hende lusinger/flade i hele ansigtet minimum 4 gange bliver hun slået vi er fuldstændig tavse og kigger bare han råber så til os "hvad fuck sker der for jeg fucking dansker svin vil i sutte pik eller hvad sker der for jer!" mig og tinde glor bare på hinanden og der står ca 7 menekser på min gårdsplads af min mors venner.. der kommer en mand ud vores genbo og sir "du skal ikk slå pigen!" han står så derefter og svinder ham til.. min pap far lars sider og slår græs på en af de der mine bil græsslåmaskiner og køre så derhen ligeså snart manden ser min pap far lars er han helt tavs lars går igen og bussen kommer kvinden stiger ind i bussen og manden køre på sin knallert efter Ö
syntes bare det var lidt sygt og vi havde ikk mobilerne på os så vi kunne ikk ringe til politiet ;s
men husk stave fejl er gratis (;
skriv PB hvis man ikk må ha' dette emne oprettet (;
aug 2007
Følger: 124 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 176 Svar: 2.203
Det kan han sq da ik være bekendt hvad sker der lige for ham?
Omg!ö
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 19 Emner: 53 Svar: 154
man ska bar aldrig slå en trunte s:
arg er ret sur nu s:
satme glad for min kæreste ikk er sårn <33
fuuck! hvor ondt! Ö