576 visninger
|
Oprettet:
Dækner, klokker og gamasher {{forumTopicSubject}}
Ja nu er jeg simpelthen nødt til at spørge jer andre - med-koheste-ejere ;o)
Jer der putter dækner på jeres kære kræ om vinteren - hvilke mærker er de bedste til vores korte, bredhalsede skønheder??
Og klokker og gamasher - Hvilke mærker har I her gode erfaringer med? Er der nogle der bruger Proffesionel Choice, og hvilken str. passer da??
OG sidste spekulation .. HVOR får I fat i klokker der passer?? Mærke - pris - str.??
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 145 Svar: 1.377
Det hjalp stort set ikke!
Prettys ben er sådan rimlig tynde så i gamasher kan hun bruge en full, i spriggamasher
har ikke prøvet andet på hende
men klokker kan nærmest ikke blive store nok. jeg har fundet et par der passer hende!
et par eskardron i størelse xxxl, som vi har arvet efter en venindes kæmpe dv
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 309
Får jeg brug for beskyttelse til benene/sener bruger jeg bandager med forskellige underlag alt efter behov.
Ved køb af nye dækner låner jeg dem med hjem og prøver dem på hesten. (lægger et lagen mellem hest og dækken når det prøves)
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 156
Det er pt. ligger bedst på ham er faktisk et billigt dækken købt i Netto. Det kan man jo ikke klage over.
Klokker og gamasher har jeg opgivet at finde. Har købt et par dressurgamasher i str. XL, de kan ikke nå om hans ben. Problemet er mere alt det hovskæg der ikke kan være indenunder.
Hilsen Helle
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 156
Hilsen Helle
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 14 Svar: 128
Pro choice er godt men kan få et mærke hos best in western der er testet bedre end pro choise og som er lidt billigere min bruger full i dem
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 89
Vh Signe
Dækner, klokker og gamasher
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside