{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

HVAD SYS I {{forumTopicSubject}}

nu får i lige hele historien.

vi fik i sommeren siste år en part på min hest marok, hun var mega glad for ham og og sage der var en god hamoni mellem hende og marok. vi var glade for at han nu blev radet og havde det godt. så iår i januar spurte hun om hun måtte flytte ham ud til noget der hedder vejsholm. hun fik et ja jeg besluttede jeg ville tage min anden hest med så vi kunne ride sammen=D jeg glædede mig. vi fik flyttede og det gik godt det hele men så fik vi for en månede siden afvide at han var begyndt at vælte med bagparten, så vi fik dyrlæge ud og hun sage at han måske var begyndt at udvikle gigt i krysset. vi blev kede af det for han havde også gigt i kodeledne på begge forben. og han har oplavet maget og det ville vi ikke have han skal igen. nå men vi var så tæt på at aflive men så på noget der hedder Balslev dyreskue kommer hende der rad ham hen og spurte om vi kunne deles om at ride marok så blev min far sur og sage at enten skulle hun ride og passe ham som vi havde aftalt eller os overhovet ikke ride ham.
hun siger fra og vil ikke ride ham mere, for hun havde ikke tid. hun havde også en pony selv.
hun har solgt sin pony nu for hun havde ikke tid


SYNTES I SÅ DET ER FAIR at hun så går ud og køber en hest som hun så har fået hjem idag den 30 august

nu er vi mega sure fordi af vi var tet på at aflive ham og han har det så godt nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD SYS I
Kommentér på:
HVAD SYS I

Annonce