JUBIIIII {{forumTopicSubject}}
igår fik jeg min dejlige hoppe hjem fra tilridning... det vil sige at hun er blevet ridebar i skridt og trav.
alt er gået på hendes præmisser, da jeg ikke går ind for at presse hesten til at være ridehest.
men men men idag kom så dagen hvor jeg helt selv skulle kravle op og skridte og trave hende ( det skal lige siges at jeg kun har redet sammenlagt 2 mdr de sidste 5 år pga 2 dejlige børn)
alt var bare helt supert og hun gjorde nøjagtig som jeg bad hende om.
det jeg er mest forundret over er at hun svæver stadig over jorden med mig på ryggen ligesom hvis hun var på fold og naturligvis ikke havde mig på ryggen. fantastisk at hun formår at holde sine bevægelser, når hun ikke er længere i sin uddannelse.
er bare over glad
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 253
mere fordi min datter på 4 år absolut ingen glæde har af hende , da hun jo er meget ung endnu..
nov 2006
Følger: 73 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 74 Svar: 245
aug 2008
nov 2006
aug 2008
nov 2006
aug 2008
jeg turde godt og fik straks tilbuddet om at købe hende og det gjorde jeg li på stedet.
dagen efter læssede vi hende i trailer og kørte hende på sommergræs hvor hun fik lov og gå med andre heste i ca 3 mdr, med kun positiv menneske kontakt (æbler,gulerødder osv)
og siden har hun fulgt mig som en hund.
jeg har lagt utrolig mange timer og tolmodighed i hende og der skal bruges mange endnu, men hun er virkelig en helt specielt dame.
men jeg har arbejdes på hendes præmisser hver dag i ridehhuset hele vinteren og det er bare så fedt når arbejdet bliver belønnet
aug 2008
JUBIIIII
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside