{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! (hesten har ondt i ryggen) {{forumTopicSubject}}

altså min hest hun får ondt i ryggen når hun bliver for våd og kold så prøvede at lægge dæken på hende så hun ikke blev så kold men hun vil ikke have at man kommer tæt på hendes ryg og synes bare det er så syndt for hende for hun står og ryster hele tiden fordi hun fryser men kan ikke komme til at lægge dækken på hende så hun har ikke dækken på så hun fryser stadig.

hvordan får jeg hende vendt af med det?

(ved godt historien er lidt indviklet så i er hode hvis i kan følge med;))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! (hesten har ondt i ryggen)
  • #1   4. sep 2009 men det hjælper med det samme hun er blevet varm og tør igen.
    men hvordan kan jeg få hende til ikke at være bange for at man vil gøre noget så hun får endne mere ondt i ryggen?


  • #2   4. sep 2009 Hvordan er hun opstaldet siden hun er så kold?
    Kan du lægge en sadel på?
    Er der mulighed for at få den på stald så den bliver tør, så den kan få dækken på uden smerter.

    Jeg ville få en dyrlæge ud.. en hest burde ikke fryse hvis den er sund og rask og korrekt fodret og opstaldet?


  • #3   4. sep 2009 jo hun er kommet i stald nu men altså hun har en meget tynd pels og kan derfor ikke tåle hvis hun bliver våd også at det blæser

  • #4   4. sep 2009 Hej<33
    Jeg det hedder et tryksår men det er ikke noget man kan se.
    Men jeg ved hvad du kan gøre du kan sy sådan to aflange ting på indeunder dæknet sådan så de ligger på hendes to sider af maven også røre dæknet hende ikke(:
    Prøv det og se om det virker(:


Kommentér på:
HJÆLP!!! (hesten har ondt i ryggen)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce