{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Mærkeligt sår! OG muk samtidigt?? {{forumTopicSubject}}

Ja, lille pony tøffe!
opdage her til aften for en halv time siden da jeg skulle rense hove på ham at han var fyldt med små sår' ( Muk) og der var virkelig meget! har aldrig set det så voldsomt! ( eller hvad jeg nu skal sige! så lignere det muk!!
Men længer oppe der hvor hoveskægen er inden undere der! er der en lang flænge! lukket ikk oppen! men det ligner nået som er gruet ind i hoven på ham en snor eller ståltråd! virkelig uhyggeligt! ( & mærkeligt!)
Han står med næsten al sin væg på højre ben så han står ikk lige! + i hans bagpart siger det knæk i hofterne! er virkelig så ked for har redet ham mens det har sagt knæk knæk i hoven og i bagparten på ham! !
har brug for nået hjælp !
hans små sår og den flænge som er lukket er renset med sæbvand vi mennesker bruge! og så der kommet sårpudere på og ringer til dyrlægen imorgen!
men har i nogen ide om der nået der brækkede i hans bagpart og kan hovehårne gru ind under hudene!

håber i kan hjælpe! for det virkelig mærkeligt! og ved ikk hvad jeg skal gøre ved min lille skatteprins! ;(
og undskyld teksten er så lang!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt sår! OG muk samtidigt??
  • #1   9. sep 2009 hm måske en god ide at ringe til en dyrlæge . ? (:
    - da raffe havde mug, havde han også rigtig mange sår samtidig, der fik jeg en salve til ham + jeg skulle vaske hans ben hver dag og tørre dem bagefter . (: og det med knæk lyde kan du jo også spørge med det samme når dyrlægen nu er der .. (:


  • #2   9. sep 2009 Evigt - no never ,,,,,

    self må du få¨det afvide! jeg skriver når dyrlægen har været her vi ringer nemlig til ham imorgen!
    emh han spiser godt! og når jeg rider gå han os godt! halter ikke' men gider næsten ingen ting! er meget træt men har ikk ondt når man trykker bag på altså bagparten! og vi har gjodt det med sæbevand og så sårpulver!
    og så ser vi ingen imorgen og spørgs os lige dyrlægen om det! men du for beskede og håber heller ikk selv det afvorligt!;)


  • #3   9. sep 2009 Ja - rolig. Der er ikke brækket noget, så bare ta' det med ro.
    Når dyrlægen så kommer i morgen, så skal han nok kigge på din hypper og hjælpe den. =)


  • #4   9. sep 2009 tusin tak! det har da beroligt mig lidt mere! for han er sku guld vær for mig i mit liv og han skal havde det så godt som muligt! og han fortjerene ikk a blive aflivet vis dyrlægen siger det ! pga det med bagparten! for så går je da helt undere!men nu må vi se hvad han siger
    har lige været ude med mad til ham og der løb han da så helt ondt har han nok ikke


  • #5   9. sep 2009 Tanja J

    - Det håber jeg da meget på han kan!
    og at han ved hvad det er! for har aldrig set eller hørt om en hest/pony som har haft det før eller har haft den lyd i bagparten!


Kommentér på:
Mærkeligt sår! OG muk samtidigt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce