{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Omskoling af Lotti. {{forumTopicSubject}}

Her er lidt billeder af Min 20 årige fjordhest Lotti og jeg. Vi startede på det akademiske midt i Juli, og har lige siden næsten kun lavet skridtarbejde, både fra jord og hånd. Hun har lært at runde sig, at reagere for tøjle og schenkel. Fra jorden kan hun søge stabilt frem og ned, men hun forstår det ikke helt under rytter endnu. Vi er lige begyndt at trave og der har hun nemmere ved at slippe i nakken.

For 2 mdr. siden kantede hun rundt i hjørnerne, og kunne overhovedet ikke lave en cirkelvolte. Hun gik med hovedet højt og spændte i underhals, nakke og lænd. Men nu er der godt nok forbedringer på vej Hun tager det super pænt, at jeg sådan omlægger ridning fuldstændig, selvom hun er halvgammel og stiv. Hun forbedrer sig hurtigt.

Her er lidt billeder fra idag. Jeg vil meget gerne høre jeres vurderinger Har hun ikke en super god haseaktion?
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=191431

Vh. Lærke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omskoling af Lotti.
  • #1   17. sep 2009 Jeg ville ikke kalde det på billederne super haseaktion. Havde selv en næsten 23årig pony, så ved alt om de stivbenede gamle. (Der er jo ret meget støv ved hendes bagben dvs. de bliver slæbt lidt).
    Men for en gangs skyld er det sgu rart at se en korthalset hest, der søger dybt men som IKKE bare går og dasker den med hovedet (der er en del, der ikke kan se forskel) Men psst, du skal have dig et par længere tøjler smiley


Kommentér på:
Omskoling af Lotti.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce