{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Føl 2010? {{forumTopicSubject}}

Synes da lige vi skal have en følliste herinde over hvem der skal have føl til næste år.

Selv har jeg en miniature der er scannet drægtig og en vi tror er ifol, skal have taget blodprøve på dag 100.

D. 1 april Katrinesmindes Perhaps Love + Alamos Sirs Moon Dancer

D. 8-12 juli La Luna + Scout Zodiacs Little Boy

Udover minierne har vi en islænderhoppe der er scannet drægtig.
Hun forventes at fole d. 11 juli

Glæder mig til at se hvem jeres er ifolet med. Og endnu mere til at se resultatet til næste år hehe smiley

Mvh Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl 2010?
  • #1   19. sep 2009 Vi skal desværre ikke have nogle føl næste år . Så jeg må vente til 2011 hvor Ready og Little Boy gerne skulle få et fantastisk føl smiley

• #2   19. sep 2009 Vi får kun et føl næste år.
    Salina og Don Pedro.

• #3   19. sep 2009 Vi venter et Søglimts Ziva&GMH Scout Zodiacs Little Boy føl som vil komme i maj-juni næste år (:
    vi får højst sansynligt det første little boy føl!! glæder mig!

• #4   19. sep 2009 øv Pernille hvorfor skal i ikke have nogle?

Salina, er det ikke den der er halv welsh?

Uhh. det bliver bare så spændende at se hvad han laver ham Boysen. Så kan vi se hvad vi kan forvente når Ziva har fået sit føl hehe.

• #5   19. sep 2009 Jeg håber på et Caddy Valentine og Mr. Bean føl.... vi glæder os helt vildt!

• #6   19. sep 2009 Min kæreste og jeg regner med at få Elli ( Elisa) til hingst til foråret , så det bliver først i 2010 smiley

• #7   20. sep 2009 jeg får sen føl i år, og desværre ingen næste år smiley da jeg ikke når a ifole hende igen smiley

jeg glæder mig til a se alle jeres dejlige føller øller næste år smiley

• #8   20. sep 2009 Det var fordi at vi ikke havde fået solgt nogen heste på det tidspunkt, så vi havde været stald eller foldplads til en mere.. Ville ellers gerne selv have haft det første føl efter bassen.. Men sådan blev det desværre ikke smiley Men det er jo så dejligt at han får føller efter jeres, så jeg kan se hvad han laver smiley

• #9   20. sep 2009 Oka øv. Troede Vera var ifol med ham.

Uh det bliver bare så spændende med de dejlige føller.
    Du har ham jo forhåbentlig også i lang tid endnu, så du kan nå at få mange føllerbasser efter ham smiley

• #10   20. sep 2009 Det var også planen hun skulle have haft det.. Men dt blev vi enige om at lade være med...

Og ja smiley Regner med at både Shadow og Ready skal ifoles med ham næste år. Og er så spændt på Readys føl at jeg allerede er begyndt at finde på navne smiley

• #11   20. sep 2009 Kan jeg godt forstå. Hun er en fantastik lille hoppe. Bliver sjovt til kåringen næste år også smiley

Du/i er velkomne til at komme til Sjælland når følle er kommet? Når den forhåbentlig kommer. Vi får taget en blodprøve når hun er på dag 100

• #12   20. sep 2009 Ja er også ekstremt spændt på at se hvordan hun bliver kåret! smiley

Og mange tak smiley Vi krydser SÅ meget fingre for at damen er blevet ifol nu smiley

• #13   21. sep 2009 heller ingen føl til os desværre smiley men satser på ihvertfald at ifole Antica næste år, nu må vi se hvad medlemsmødet bringer.
    Vi prøvede at sende antica til hingst i år men det blev desværre en ommer

• #14   28. sep 2009 Jeg har 3 hopper som skal have føl næste år. Alle er ifolet med min hingst Don Fernando, så det bliver spændende at se om de ligner hinanden. Mødrene er helt forskellige. Den ene er rød med blis, lys man og hale. Den anden er sort og hvidbroget. Den sidste hoppe er skimmel med blis og sokker ( nu helt hvid ).

Alle 3 hopper er konstateret drægtige og foler h.h.v. daisy 28. februar (lidt tidligt, men vi startede med første brunst, og der var gevinst) Amina 20. april og Sasja 31. maj.

I år har vi 2 føl. Et ædelt og utrolig kønt rødbroget hoppeføl efter Sasja og Millennium Duffys Morocco samt et smukt palomino hingsteføl efter Lady stal Boslust og Moritsbergs Thunder (amerikanerhingst).

• #15   28. sep 2009 Vi fik lige at vide i sidste uge at også den sidste hoppe som Little Boy bedækkede er ifol smiley
    Så der kommer 3 smukke føller efter min hingst!

Den sidste er efter Egehøjs Piece Of Cake smiley Så glæder mig meget til at følge de 3, og håber da der i hvert fald kommer en som kommer til at ligne sin far smiley

• #16   29. sep 2009 fint skal det være og mit lille føl skal da absolut ikke fødes uden forældrene er gift d: så Little Boy og Ziva skal altså giftes smiley - i efterårs ferien smiley
    . Ziva har givet tilladelse til, at Little boy bedækker en masse andre også! jeg gentager - en masse! - man må jo godt gøre reklame for smukkedrengen smiley

Kommentér på:
Føl 2010?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce