{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Den bedste glæde en heste ejer kan få {{forumTopicSubject}}

da jeg tilmeldte mig på min efterskoel gik jeg i 7 og valgte derfor ikke at tage min hest med men bare få halvpart på en af skolens hest, da hun ville være 20 i år og hun var begyndt at være lidt gammel, men til min store sorg blev hun af livet sidste år i august smiley
Men fik en nu i april i år smiley Men der var ikke plads på skolen:'( men så skulle hun bare gå der hjemme hvor min mor redd på hende så var hun der i weekender og ferier, men eer kun hos min mor hver anden weekend da jeg også skal besøge min far. men mig og min mor aftalte så a jeg kunne spørger skolen om jeg må komme på vente liste da min mor har et skadet knæ, og det er begrænset hvor meget hun kan ride, og det er syndt for hesten at den ikke bliver redet mere når hun kun lige er fykdt 7. Så var der en der røg ud så der blev plads:)
men igår fandt vi ud af at hendes gamle ejer har skrevet i hendes vaccine bevis, har hun skrevet 08 oven på 07, så de var gået 14 måneder istedet for 12, så måske fik jeg hende så ikke med:( men hun blev så vacc idag og fik lov til at re (staves) revacc hende om en måned så på mandag kommer hun ned til min efeterskole det bliver så fedt smiley ville bare lige dele min kæmpe KÆMPE glæde med jer <3<3
Sorry det blev lidt langt :-*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den bedste glæde en heste ejer kan få
Kommentér på:
Den bedste glæde en heste ejer kan få

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce