{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Veninde, starte stævne, min pony, men. {{forumTopicSubject}}

HG HJÆLP MIG! :o.

jeg har den her veninde lad hos kalde hende x.

X vil så starte stævne på min pony nu her til okt.
x vil starte LD1 i dressur og lc-ld i spring, menmen
x, ville sagtens kunne ride dressuren. men problemet er at x ikke er særligt god til at springe på min pony /;
hun stoler ikke nok på den og er slet ikke erfaren nok til at ride den i de to spring klasser s; .

lad os tage et eksempel sidste gang x var hjemme hos mig, prøvede hun at skulle springe BLOT 40 cm, men hun kunne simpelthen ikke få ponyen over efter 9 forsøg gav hun op, så satte jeg mig lige op og fik den over.

x lovede mig så da vi snakkede om stævnet nu her at hun vill komme tit og øve sig i at springe, men nu er det sådan at hun ALDRIG har været her endnu s;
og sidste tilmelding er lige om hjørnet.

x er derfor efter min mening sletslet ikke klar til at starte begge spring klasser s; .

og ja, selvfølgeligt vil jeg gerne selv starte på min pony.
men, jeg syntes det er latterligt at hun VIL Starte to klasser som simpelthen 99,9999999% sikkert ikke kommer til at gå godt, da jeg selv faktisk har svært ved at springe på den. Dette stævne betyder utroligt meget for mig, da det er mit sidste stævne som ponyrytter /;
og vil jo derfor gerne starte så mange klasser som muligt på min egen pony, forståligt nok i mine øjne!

men hvordan fortæller jeg x at jeg egentligt ikke synes hun skal springe på min pony, fordi hun ikke kan nå at blive klar til det? /;
jeg vil jo helst ikke såre hende /;

HG HJÆLPE MIG! :(.

<b>undskylder for stavefejl d; </b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde, starte stævne, min pony, men.
Kommentér på:
Veninde, starte stævne, min pony, men.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce