VIGTIGT VIGTIGT! - killinger .. {{forumTopicSubject}}
jeg har et kæmpe problem, for i Maj fik min hunkat 5 killinger (den ene er dog druknet i vores svømmebassin) og de er rigtig dejlige.
men så for en måneds tid siden begyndte den igen at blive tyk, den blev større og større, og nu her da de allesammen skulle have mad (alle mine katte er udekatte og kommer ikke ind) var moren pludselig meget tynd - fuck tænkte jeg bare - hun har født, og ved alle mine katte har jeg været med til fødslen, så hvad nu hvis der er sket noget?
nå, men jeg ledte og fandt til sidst 4 (5) kan ikke se det killinger som burde være fra i nat for der var moren væk.
mit problem er bare, at min far ikke vil have 10-11 katte
far-mor-4 gamle killinger-4/5 nye killinger, så hvis ikke jeg MEGET hurtigt finder et nyt hjem til de nye killinger afliver han dem, og det bliver IKKE ved dyrlægen.
så please hjælp mig med at finde et godt hjem til dem, så mangler du en killing eller kender nogen som gør så kontakt med venligst meget hurtigt, for jeg ville blive så ulykkelig hvis de skulle dræbes /;
Det skal lige siges at alle mine katte er utrolig kælne. de spinder bare du er i næheden af dem, så du finder ikke en mere kælen kat end mine!
på forhånd tak (:
jun 2007
Følger: 83 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 240
men mine forældre vil ikke have nogen ,,
held og lykke, men hvis din far er lige ved at skulle dræbe dem, så vil jeg gerne have en. i;
feb 2007
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 6 Emner: 207 Svar: 1.234
okay godt og tak skat
VIGTIGT VIGTIGT! - killinger ..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside