{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.014 visninger | Oprettet:

En dag tilbage. {{forumTopicSubject}}

Idag er sidste dag til afleveringen af min synopsis i morgen. PYHA.. det har været hårdt, og vildt spændene, nærmest så jeg fik hjerteslag under mit pilotforsøg af nervøsitet.

Idag skulle jeg så op til adfærdsforskeren Jan Ladevig ( mit nye idol) og min vejleder og forsker Vibeke Sødring Elbrønd, kiropraktor og forsker i tøjlebrug. Det gik.. lad os bare sige... over al forventning.

For det første er mit pilot forsøg gået utrolig godt ( grundet en meget lavteknologisk og "lege"-studieindgangsvinkel) . Jeg har fået de resultater jeg vil have. For det andet, har jeg nok fundet mit kald i livet. Og for det tredje kan jeg aflevere min synopsis til dommerne, og til jer i morgen med stolthed.

Selvom jeg ikke vinder dette projekt, fordi jeg er den eneste der ikke kan regne på nogle tal og have håndfaste konkrete ting ved mit pilotforsøg ( adfærd er altid besværligt at beskrive). Men alligevel føler jeg at jeg har vundet alle de penge og al den lykke jeg kan få. Jeg er fløjtende ligeglad med om jeg overhovedet bliver nomineret, jeg har fået muligheden, nu for resten af mit liv at kunne nørde med og komme videre med. Også fordi jeg nu sidder med nogle evner jeg kan tage videre med i min bog, som jeg kan formidle til jer.

hos min vejleder, får jeg ros for min opgave og gå på mod til mit forsøg og opgave. samtidig en kiropraktor udtaling om peters gang ( han har skæve hofter XD).

hos Jan Ladevig får jeg en masse indsigt. Han er medlem af en forskningsgruppe ( udenfor DRF) og de arbejder hård på at tage fat om de dårlige ting i ridningen ( han er bidrytter og tilrider selv heste, men han er ligefrem aggressiv mod roll kür ryttere) Jeg giver ham oplysninger om min opgave og at jeg på sidelinien skriver en bog. Han er meget positiv og siger han vil få epona tv til at skrive en artikel for at "berømme" projektet og få det ud i ridesporten i DK. Og han vil meget gerne høre mere fra mig efterføgende. Yderliggere giver han mig mange gode artikler og henvender mig til en dyrlæge jeg kan interviewe.

Nå.. han arbejder meget sammen med andrew Mclean. Og han har oversat hans bog, og arbejder tæt sammen med ham i øjeblikket. Også giver han mig mange artikler som andrew har skrevet.
Jeg nævner at jeg selvfølgelig er stor fan af ham og han svare : nå skal jeg så ikke sende dig ned til ham?
O.O

Jan kender stort set alle de store hestemennesker i verden som jeg kan blive udstationeret hos med eller uden peter. Sikke noget. Han vil meget gerne hjælpe mig og høre mere fra mig. Og hvis jeg vil hen nogen steder, sørger han får at de ved at det er "danmarks nye unge forsker " der kommer XD gud altså.. den mand .. Han er mit nye idol SÅ meget..


Jeg håber i alle vil kæmpe for sporten, og kæmpe for bidløse deltagere til stævner og så meget andet og at i vil følge med i Naturlig Ridning forløbet, som jo nu forhåbentligt kommer på Epona og bliver "kigget med på " af danmarks bedste forskere.
Ønsk ridesporten held og lykke i forskerspire projektet og læs min synopsis i morgen smiley jeg håber i kan bruge det til bare lidt. ( eller få egne ideer). det er jo en start på noget der nu skal følge mig resten af livet så det her er jo kun de første skridt.

Jeg forventer at jeg efter gymnasiet tager ( både med hund og kæreste( de har åbenbart en masse ro-faciliteter dernede, eftersom han skal på landsholdet) og måske hest) et halvt / helt år til Australien til Andrew Mclean.

Jeg er bare glad. smiley og ikke mindst taknemlig for i er der ude og holder mig ved selvskab.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dag tilbage.
Kommentér på:
En dag tilbage.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce