Musik til Napoleons show, Hvad mener I {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og rocker for VILDT.. Er ved at vælge musik til vores lille opvisning... Det er SVÆRT. Der skal både være noget med gang i, og noget stille, til de mere stille dele af programmet...
Jeg har snævret det ind til følgende, men nu skal jeg have hjælp til at cutte det ned til max 4 numre:
Bad - Michael Jackson (intro nummer)
A fifth of beethoven - Walter Murphy & the Big Apple Band (en stille del)
Hey Mickey - fra en 50'er cd... (til fri-longeringen)
TV Themes - Benny Hill Show (outro eller trick-del)
Under Pressure - David Bowie og Queen (spanske skridt, sidelæns og pirouette)
Sweet Child o' Mine - Guns N' Roses (til frilongering med bukkespring og retningsskift)
Go the Distance - fra Hercules (til en stille del hvor vi går rundt sammen)
Dani California - Red Hot Chili Peppers (frilongering)
I just can't wait to be king - Løvernes Konge (outro eller trick-del)
'Showet' kommer til at bestå af følgende elementer (ved ikke endnu, hvordan det skal sættes sammen)
START ER ALTID AT NEJE...
FRI LONGERING:
volte th
retningsskift
volte tv
Napoleon kommer ind til mig
Udsendelse på volte
Bukkespring
Galop i begge retninger
Parade på volte
TRICK-DEL
Spanske skridt
Nikke i takt til musikken
Flame
Bak+frem
Tage en pibe i munden og rokke med den
Hmmm... kan han ikke flere tricks?!?
DRESSUR-DEL
Forparts pirouette
Forpartsvending
Gå til siden
STILLE DEL
Napoleon og jeg går egentlig bare rundt, og jeg viser, at han følger mig og står stille når jeg står.
Stay! Napoleon står helt stille mens jeg går rundt om ham, ind til jeg kalder ham ind...
Tjaaaa... det er vist det...
Hvad mener I om programmet og musikken? Og specielt jer, der har set os før.. I kan garanteret komme med en masse observationer - men ikke for mange der tager selvtilliden fra mig - vi har kun 6 uger!
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Det lyder altså helt fantastisk!!!
Jeg er især vild med din idé med Benny Hill musikken - og jeg stemmer helt sikkert også for"under pressure" - fedt beat eller hvad det nu hedder
Jeg synes måske at "Sweet child o' mine" er lidt for stille til bukkespring? Måske hellere "the final countdown?" - Uh, nu skal jeg jo ikke komme med flere forslag når du vil skære ned!!!
Musik til Napoleons show, Hvad mener I
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside