Mere end noget andet i verden! {{forumTopicSubject}}
Hej tøser..
Har ikke været vildt aktiv her inde - endnu.
Jeg solgte mine to gamle heste for 3½ år siden - snart 4 år. og lige siden jeg så dem køre væk har jeg følt mig så tom. Har været ude og kigge på hest siden, men min mor og far vidste ikke om jeg var stærk nok og var bange for jeg ville bryde sammen med stress, da jeg på det tidspunkt stadig var deprimeret over at være flyttet fra alt jeg elskede, var startet i ny skole som jeg ikke fungerede i, havde fået arbejde der pressede mig og stod og skulle på gymnasium + mit forhold til min daværende kæreste gik rigtig dårligt.
Men nu føler jeg mig bare klar. Jeg går i 2.g på gymnasiet, arbejder stadig i bageren hver anden torsdag og hver anden weekend. Derudover har jeg mig en ny kæreste som jeg sover med et par gange om ugen.
Jeg rider nogle gange med nogle veninder eller ved min ekskærestes mor.
Og når jeg rider, føler jeg mig så glad og lykkelig. Glemmer nærmest alt omkring mig - og glemmer mit savn til min gamle hest Maccoy.
Vil så inderligt gerne have en hest igen, og der er en gård ikke langt fra hvor jeg bor, hvor de tilbyder GRATIS opstaldning hvis man ordner stalden, fodre, lukker ind og ud fra fold og rider nogle af deres heste.
Det er derude min gode veninde har sin 3 hest stående. Alle hendes heste har stået der ude, og har været der ude og ride et par gange. Det ligger ikke særlig langt væk fra hvor jeg bor.
Men jeg er også bange, virkelig bange for at blive en dårlig ejer som dengang jeg havde de to heste. Jeg var ikke så tit der ude tilsidst (havde fået at vide vi skulle flytte så havde meget i hovedet). Og jeg frygter måske der skulle ske noget igen så jeg ikke kommer der ud, men så kan man vel få en part ik?
Har sagt til mig selv jeg vil vente til jeg går i 3.g, men jeg kan nærmest bare ikke vente
Hvad synes I?
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 143 Svar: 1.259
At vente til 3.g eller undersøge om det kan lade sig gøre nu?
jul 2004
Ja
jul 2004
Hverken økonomisk, transportmæssigt eller noget som helst!
Hun vil overhovedet ikk have noget at gøre med det
Heller ikke i 3.g
Mere end noget andet i verden!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside