23. dec 2004 Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.112
Sort/mørkt hår med lilla stribe? :D {{forumTopicSubject}}
Uha jeg er SÅ træt af mit blonde hår (naturlig hårfarve). Jeg synes det er så kedeligt og normalt.
Jeg drømte i nat at jeg fik farvet sort hår med en rød stribe i, da jeg vågnede tænkte jeg: Sort hår med LILLA stribe. Men jeg ved ikke om jeg tør?
Sidste gang jeg havde mørkt hår var jeg egentlig vildt glad for det, men jeg blev nysgerrig efter at se det lyse igen, så jeg brugte 4.000 kr. på at få min naturlige hårfarve tilbage på en måde som ikke var alt for hård ved håret.
Nu vil jeg have det mørkt igen, men hvad nu når jeg bliver træt af at farve udgroninger og vil have det lyse igen?
Åha det er så svært
Men hvad synes i? Skal jeg farve det som jeg vil have det og lade vær' med at tænke så meget frem ad? xD
-Moe
mar 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 798
men et helved at holde hvis du vil ha røde el. lilla striber i..
de farver falmer på en uge ca..
medmindre du bruger farvebomber osv..
og det koster
Men det er kanon flot!
Jeg har selv mørkt hår, med meget lyse striber i..
det smarte ved det er så, at du kan købe den farvebomber du kan li, og smide i.. det holder et par dage
så kan man få en ny farve i hver weekend fx :b
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.112
Altså hvis man nu farver alt håret sort/mørkt og gemmer en blond stribe og så farver den lilla. Falmer den så stadig?
AFF i;
Jeps det er også en af grundende til at jeg stadig overvejer, men jeg tror nok bare jeg farver det igen ind til jeg vil bruge 4.000 kr. på igen at få lyst hår =)
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
mar 2008
Moe
det falmer stadig.. (:
selvom det er rigtig hårfarver, falmer de farver bare .. (:
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.112
Jeg havde en rigtig dyr, irriterende frisør på det tidspunkt (jeg aner ikke hvorfor jeg havde hende). Jeg havde haft postkasserødt hår som jeg først fik farvet helt sort næsten fordi det er den eneste farve der kan tage det røde. Så fik jeg det farvet lysere og lysere og lysere over en masse gange vha. reflekser (som er meget dyrere end helfarve). En god skånsom måde at få lyst hår igen, men dyrt som bare fanden. o:
TripBaby
Okay.. jamen så kan jeg vel skifte så tosset jeg vil!
mar 2008
Moe..
Altså skift farve ? :b
er ikke sundt at farve det hele tiden.. men hvis du bare få lavet lyse striber.. så kan du bruge farvebomber som holder et par dage...
Bomben er en balsam med farve i, som du kan få ved frisøren..
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.243
Sort/mørkt hår med lilla stribe? :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside