{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.886 visninger | Oprettet:

Sort/mørkt hår med lilla stribe? :D {{forumTopicSubject}}

Uha jeg er SÅ træt af mit blonde hår (naturlig hårfarve). Jeg synes det er så kedeligt og normalt.
Jeg drømte i nat at jeg fik farvet sort hår med en rød stribe i, da jeg vågnede tænkte jeg: Sort hår med LILLA stribe. Men jeg ved ikke om jeg tør?
Sidste gang jeg havde mørkt hår var jeg egentlig vildt glad for det, men jeg blev nysgerrig efter at se det lyse igen, så jeg brugte 4.000 kr. på at få min naturlige hårfarve tilbage på en måde som ikke var alt for hård ved håret.
Nu vil jeg have det mørkt igen, men hvad nu når jeg bliver træt af at farve udgroninger og vil have det lyse igen?

Åha det er så svært smiley
Men hvad synes i? Skal jeg farve det som jeg vil have det og lade vær' med at tænke så meget frem ad? xD

-Moe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort/mørkt hår med lilla stribe? :D
  • #1   14. nov 2009 Det er flot,
    men et helved at holde hvis du vil ha røde el. lilla striber i..
    de farver falmer på en uge ca..
    medmindre du bruger farvebomber osv..
    og det koster smiley

Men det er kanon flot!

Jeg har selv mørkt hår, med meget lyse striber i..
    det smarte ved det er så, at du kan købe den farvebomber du kan li, og smide i.. det holder et par dage smiley
    så kan man få en ny farve i hver weekend fx :b

• #2   15. nov 2009 TripBaby2006 .

Altså hvis man nu farver alt håret sort/mørkt og gemmer en blond stribe og så farver den lilla. Falmer den så stadig? smiley

AFF i;

Jeps det er også en af grundende til at jeg stadig overvejer, men jeg tror nok bare jeg farver det igen ind til jeg vil bruge 4.000 kr. på igen at få lyst hår =)

• #3   15. nov 2009 Hvordan kunne du bruge 4.000 kr? smiley

• #4   15. nov 2009
    Moe

det falmer stadig.. (:
    selvom det er rigtig hårfarver, falmer de farver bare .. (:

• #5   15. nov 2009 » JOSE - Amatør Fotograf

Jeg havde en rigtig dyr, irriterende frisør på det tidspunkt (jeg aner ikke hvorfor jeg havde hende). Jeg havde haft postkasserødt hår som jeg først fik farvet helt sort næsten fordi det er den eneste farve der kan tage det røde. Så fik jeg det farvet lysere og lysere og lysere over en masse gange vha. reflekser (som er meget dyrere end helfarve). En god skånsom måde at få lyst hår igen, men dyrt som bare fanden. o:

TripBaby
    Okay.. jamen så kan jeg vel skifte så tosset jeg vil! smiley

• #6   15. nov 2009

Moe..
    Altså skift farve ? :b
    er ikke sundt at farve det hele tiden.. men hvis du bare få lavet lyse striber.. så kan du bruge farvebomber som holder et par dage...
    Bomben er en balsam med farve i, som du kan få ved frisøren..

• #7   15. nov 2009 Ahh, smart. Hvor lang tid tog det?

• #8   16. nov 2009 har har rødthår :D. med to sorte striber i smiley det er jeg rigtig glad for.. det er dog bare mit hor fusion hår der er sort :). så mit eget er bare rødt.. og ja ´farver falmer hurtigt.. specielt i sol! så åjeg plejer og ligge min trøje over :D.

Kommentér på:
Sort/mørkt hår med lilla stribe? :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce