{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Hun bliver bare sødere og sødere:-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så frygtelig stolt af min dejlige lille trold og bliver nød til at dele det med jer:-)

Jeg har nu taget hende på boks om natten - og gud hvor hun hygger sig med det! Hun er blevet nok 20 gange nemmere efter hun er kommet på boks.. Hun kan fint stå alene, hun løfter benene som en 20 år gammel hest, og elsker og stå bundet og blive striglet (hun vader ikke rundt mere og smadre kæderne!) En lille kattekílling kravler rundt på hende, som om hun var vant til det! NOT:-) Jeg smed katten på hendes ryg - og kold var hun som en is! Den kravler op ad hendes bene og hale og hun synes jo det er sjovt.. Vi går en masse ture- og hun tager det så pænt hver gang!

Hvordan kan man dog være så heldig og have sådan en dejlig rolig hest på knap 1,5 år? (Det skal lige siges, at hun jo faktisk har smadret en trailer - sparket sig selv - kravler under hegnet) men lige pludselig.. Så laver hun ingenting andet end at overraske mig hver gang!

Jeg er så glad når jeg tage derude fra og SÅ stolt:-) Jeg følte lige jeg skulle dele min glæde:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun bliver bare sødere og sødere:-)
  • #1   17. nov 2009 Lizzi: Det er også flot med Elektra på 7 mdr. Jeg fik Daizy som 1 års - og hun har haft smed to gange - den ene gang var hun bare sindsyg og stejlede - men anden gang stod hun bare og nød til.. Utroligt hvad der kan ske på kort tid..

Isabella: Ja, man skal ikke flyve på den lyserøde sky hver gang:-) De kan være nogle små lømler - men det er jo ligesom børn - de skal prøve grænser af:-) Men de gange Daizy prøver af - er hun hurtig færdig med det.. Selvfølgelig prøver hun af - men heldigvis ikke så slemt, så man synes det kan være nok... endnu.... smiley

• #2   17. nov 2009 Bare det man er sammen med dem så tit man kan, og man hygger, går ture mv - så bliver de ti gange nemmere at have med at gøre:)

• #3   18. nov 2009 De er nemlig skønne:-)

Lizzi - den nye skal nok lære af den "gamle".. Sådan synes jeg tit det fungerer:-)

• #4   18. nov 2009 Lizzi: Det lyder rigtig godt.. Daizy går med en del unge - men der går dog to ældre hopper.. Tror de ligger lidt låg på hende:-) Men så på den anden side, mener jeg ikke Daizy er en der vil lave en masse ballade.. Da hun fik en ide med at kravle under hegnet, var det fordi et lille hoppeføl viste hende hvordan man gjorde, men da den holdte op, gjorde hun også.. Hehe.. Så tror ikke hun er den der søger ballade eller er den frække - hun følger bare efter.. Og så kan hun lige så lide at stå for sig selv end at hun gider og lege.. Så alt i alt er hun bare en meget nem hest og have med at gøre,.. Er så spændt på og se, hvor nem hun er når hun skal tilrides:-)

• #5   19. nov 2009 Lizzi: Det kan jeg godt forstå du gør.. Jeg er også glad for, at jeg flyttede Daizy ud til et sted, hvor der er andre på hendes alder og små føl...Jeg flyttede hende til den 1. september og indtil nu har hun vokset 8 cm.. Jeg synes det er meget på lidt over 2 måneder.. Bare fordi hun havde nogen at lege med og får det rigtige foder.. Det gør meget - åbenbart.. Ellers utrolig fine heste du har!

Kommentér på:
Hun bliver bare sødere og sødere:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce