3.488 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hest transport fra"
Transport af hest fra Stavanger
Er der nogle herinde der kan anbefale et transportfirma, som kan fragte en hest fra Stavanger til Danmark?
Er der nogle herinde der kan anbefale et transportfirma, som kan fragte en hest fra Stavanger til Danmark?
Skrevet af: Rikke C - 20. nov 2014
Transport af hest
Hej :) Er der nogen som kan anbefalede nogen, som kan transportere en hest fra Viborg til Odense i lastbil? :)
Hej :) Er der nogen som kan anbefalede nogen, som kan transportere en hest fra Viborg til Odense i lastbil? :)
Skrevet af: GDT. ANE12/13<3 - 31. okt 2016
Transport af hest
En, der kender nogen, der kan kører en hest fra Varde til Tappernøje billigt? :-)
En, der kender nogen, der kan kører en hest fra Varde til Tappernøje billigt? :-)
Skrevet af: TheMussar - 21. sep 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- græsklipning 650 kr.
- Fjern hvepsebo 500 kr.
- Hækklipning 1.000 kr.
- Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
- Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
- Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.482
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.482
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 8 Emner: 21 Svar: 61
Jeg fik én vallak hjem i September i år og der gav jeg :
8000,-kr for Fly
370,-kr Afhentning fra sælger/transport til Fly
2050,-kr Fortoldning/Vet/Service/Terminal gebyr
3943,-kr Import moms af 1 stk vallak (en % del af hestens værdi)
----------
14.363,-kr Alt incl
Og vi brugte ca 5 min på at ordne papirer i Billund og da vi kom tidligt, var vi nr 7 i køen til afhentning, så vi ventede kun i ca 30 min så fik vi lov at kører ind og hente ham
Så det kan godt betale sig at komme tidligt..
Og i ventetiden stod vi og snakkede med andre som skulle afhente, ganske hyggeligt, og spændende at hører hvad andre de har købt hjem.
sep 2006
Følger: 107 Følgere: 114 Heste: 19 Emner: 162 Svar: 1.163
Har forelsket mig i en hingsteplag derovre. Men har vidst ikke råd lige nu hehe, så mon ikke der er endnu en lækkerbasse når jeg engang får råd he. Synes jeg der bliver ved med at komme hele tiden. Den vil jeg ha, den vil jeg ha, hmm den er også sød haps. osv.
Kunna godt forestille mig den lange ventetid hehe
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
sep 2006
Følger: 107 Følgere: 114 Heste: 19 Emner: 162 Svar: 1.163
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
sep 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 2 Svar: 21
det var i 2007 jeg fik den hjem
Hest transport fra Island til DK