{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Det bliver slet ikke bedre :( {{forumTopicSubject}}

MacNeal fik den 1. november 2009 noget mærkeligt, tørt udslæt som bare startede med at være en skællet og hårløs plet på næseboret .. Det spredte sig dog ret hurtigt, jeg prøvede at vaske med Virkon S - hele stalden og alt udstyr blev desinficeret da jeg havde mistanke om ringorm.

Der var dyrlæge ude den 10. november - som sagde at det var "atypisk ringorm" ?? Det kan man jo ikke rigtig bruge til noget .. men det skulle vaskes i Imaverol. Det er så gjort i nu over 14 dage, og jeg synes bare det blev værre og værre, også fordi MacNeal blev ved med at klø sårene til blods .. Håber snart på at se lidt bedring!

Det har været meget slemmere end det er her på de sidste billeder .. Fik nemlig ikke taget billeder de gange hvor hele hans hoved nærmest var blodigt og han lignede virkelig en der blev mishandlet Jeg fortsatte med at vaske med Imaverol ca. hver anden dag for at få ram det det skidt .. Iøvrigt sprayer jeg ofte med Aloe Vera Emergency spray og en god Aloe Vera creme, for at lindre de stakkels sår lidt for kløe og for at huden ikke bliver alt for tør og ødelagt.



Har I nogle gode råd - og kan det virkelig passe at det overhovedet ikke er blevet bedre endnu??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver slet ikke bedre :(
Kommentér på:
Det bliver slet ikke bedre :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce