{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Tråd slettet??? {{forumTopicSubject}}

Hvor søren blev den tråd af en af vores brugere havde oprettet om en pakke, hun ikke havde modtaget? At hun ikke kunne få oplyst navn og adresse og at den pågældende bruger ikke svarede på hendes beskeder.

Efter jeg skrev i tråden, at hverken navn, adresse eller tlf nummer var blevet tilbageholdt, og at hun var blevet tilbudt pengene tilbage, plus pakken var efterlyst, så blev tråden væk??

Så hvorfor i al videste verden sletter du din tråd og lader folk sidde og tro, at den bruger, du havde handlet med, var en fusker? Det er da bund uærligt og meget småt af et menneske at gøre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tråd slettet???
  • #1   8. dec 2009 Det kan også være en af admiserne. Hvis der er nævnt naven. det er nemlig ikke lovligt.

• #2   8. dec 2009 Team Glik, du skrev i tråden, at hun ikke besvarede dine beskeder, og at hun ikke ville oplyser navn og adresse, det er ikke korrekt. Så hvis ikke det er uærligt, så ved jeg ikke, hvad man skal kalde det.

Hvad angår tråden blev der ingen navne nævnt, så jeg kan ikke se nogen grund tiul at admin skulle slette den.

• #3   8. dec 2009 Nu er du rent faktisk den eneste ud over admin som kan slette tråden..

Ud over det, så har jeg læst hele jeres dialog, og for det første beder du ikke om navn og adresse, for det andet havde du tlfnummeret fra starten, og hun har svaret dig reglmæsigt, så jeg kan ikke se, hun handler uhæderligt.

Noget andet er, hun stolede nok på dig til at sende den gjord afsted, før du havde overført påenge, hvilket du gjorde 6 dage efter aftalt tidspuntk. Jeg undres så over, at du overfører penge 5 dage efter gjorden er afsendt, selvom du ikke har modtaget den endnu??

• #4   8. dec 2009 Jeg modtog så en besked fra dig over pb, istedet for at fortsætte dialogen herinde, hvilket jo ikke burde være et problem, eftersom det jo ikke er dig, der er fremstillet, men Louise med ting der ikke er korrekte.

At du så sender mig en lang besked og derefter smider mig på filterlisten, så jeg ikke har en chance for at svare dig, samtidig med, at du beder Louise om at "pille mig af dig" det er virkelig modent.

Men eftersom jeg ikke kan svare dig der, må jeg jo gøre det her.
    Ang det tlfnummer, kan du umulig have overset, at du har fået det, da du har modtaget kontonr via sms.
    Ud over det, er jeg et voksent menneske, så Louise kan ikke "pille mig af", hvilket heller ikke burde være nødvendigt, da det i bund og grund burde handle om en pakke, der er blevet væk, og hvis den ikke dukker op, skulle du jo få dine penge retur, det er du jo blevet lovet.

• #5   8. dec 2009 årh hold da op det er snart jul, det er nok Hg nissen der har fjernet den.. der er ikke nævnt navn eller noget andet i den der forsvundne tråd.... ønsk dog hinanden en glædelig jul, sæt hinanden på filter og lad være at handle med hindanden hvis sådan en misforståelse skal ødelægge det hele.. i er jo blevet enige i syns hinanden er nogle små mennesker... og hvad så??

• #6   9. dec 2009 Undskyld meeeeeen kan pakken ikke spores via et ID nummer???...

Hilsen
    JJ

• #7   9. dec 2009 J J
    Hvis man sender uden track and trace, så er det faktisk kun pakkens udseende og afsender / modtager, som kan give postdanmark en ledetråd, hvis de skal finde den..

• #8   9. dec 2009 Pia H - "Nu er du rent faktisk den eneste ud over admin som kan slette tråden.." skriver du. Nu ved jeg ikke hvem du kalder admin. Om det er gruppens admin? Men jeg er hjælpeadministrator herinde, og kan derfor slette både tråde og indlæg herinde.
    Det har jeg så ikke gjort, og jeg ved ikke hvorfor den mangler.

Generelt: Kan de stridende parter ikke holde dette via pb? Nu svarer I jo da i hvert fald hinanden. :o)

• #9   9. dec 2009 Eva K
    Med admin, mener jeg administratorerne generelt, du hun skriver længere oppe, at det nok er en part, er har følt sig stødt over tråden, som har slettet den, og det kan jo ikke lade sig gøre.

Og nej vi kan ikke holde det over pb, da jeg er røget på brugerens filterliste.
    Desuden ser jeg intet galt i at fortælle, når en bruger "søger råd", at oplysningerne omkring handlen ikke er korrekte.

• #10   10. dec 2009 jeg har ingenting slettet, og mindes da ikke jeg er blevet bedt om det, så enten har personen selv gjort det, eller en af mine HA'er... sidst nævnte tror jeg nu ikke.

Men man må ikke udhænge personer, så for folk der fremover skriver om dette (og det må de gerne hvis der er hold i det), bedes undlade navne, profiler mv, og fortsætte dette i PB hvis folk beder om de t:))

glæderlig december smiley

• #11   10. dec 2009 **Lacugo** J
    Hun havde nu ikke nævnt navne i tråden, derfor heller ingen grund til at nogen admin skulle slette den..
    Det eneste der var i det, var at oplysningerne omkring handlen ikke var sande.

Kommentér på:
Tråd slettet???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce