{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Man! {{forumTopicSubject}}

"!/&¤&%######%¤"# !!!!
Nu er det anden gang jeg forsøger at ligge Stólpis man over til den ene side, da jeg syntes det klæder ham at man kan se hans flotte hals. Nå, jeg har givet ham elastikker i og ladet det være sådan i 2 uger, hvor jeg så igår tog dem ud. Det hele så bare rigtig fint ud, og den lå da også som den skulle da jeg sagde godnat til ham igår. MEN! Da jeg så kommer ud til ham i dag, hvor tror i så manen ligger?!
Jeg har virkelig forsøgt og forsøgt, og han har alt i alt haft elastikker i i snart 4 uger. Den første gang sad de i, i a. 1½ uge, hvor jeg så tog dem ud, men manen faldt straks tilbage. Nu har de som sagt siddet i, i 2 uger hvor det både har regnet og jeg har givet den showshine.
Hvad gør jeg forkert, kloge HG mennesker? Kan det virkelig passe at jeg skal tabe kampen, og lade den være? Har I nogle gode måder at ordne det på? HJÆLP! xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man!
  • #1   13. dec 2009 NOgen hestes man kan man bare ikke ændre det på. De er for"stærke" i virvler og sådan.

• #3   13. dec 2009 Team FE
    Altså til hvordan man gør? (o:
    Jeg startede med at redde manen helt over på den ene side. Derefter delte jeg den op i totter. Derefter tog jeg det øverste lag (som kom fra den venstre side), og bandt sammen med en tot fra den højre side. Når jeg havde gjort det med dem alle sammen, så der kun sad én række elastikker hele vejen hen, delte jeg hver enkelt tot i to. Så bandt jeg halvdelen fra hver tot, sammen med dens sidemand. Sådan så hver tot var forbundet med hinanden, så det hele hang sammen.
    Det er lidt svært at forklare, jeg kan prøve og tage nogle billeder i morgen ;o)

• #4   13. dec 2009 Sjovt du vil have det over på en side smiley de fleste islænderryttere vil dele manen i to ;p

team FE:
    Der er også nogen der fletter det øverste stykke (ikke særlig langt, sådan en højst 10 cm) smiley ved ikk hvad der virker bedst smiley

• #6   13. dec 2009 Ditte
    Stólpis man er umulig at dele over i to, da han ikke har nok man nederst ved skuldrene. I sin storheds tid som hingst, havde han massere af man! Meget mere end han har nu. Men da han så kom på fold med andre heste, forsvandt den hurtigt (;

Team FE
    Det kan du sagtens gøre! Det kræver bare nogle heste elastikker ;o)

• #8   14. dec 2009 Haha, det bestemmer man jo selv, men bare fordi man ændrer på manens retning, gør det den skam ikke mindre naturel ;P
    Jeg vil bare gerne fremhæve Stólpi's gode hals, som jeg syntes er så lækker at se på smiley

• #10   14. dec 2009 Team Sölvholm
    Okay, DET var nedern smiley

• #13   14. dec 2009 Edgar har så meget man kan lægge den til den side man vil.. højre, ventre eller dobbel man xD det er ret sjovt! =D

Kommentér på:
Man!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce