{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Skuffet over veninde!! {{forumTopicSubject}}

Situationen er den er at jeg er back packer i AU, hvoraf jeg rejste herned sammen med en veninde.. Både hende og mig skal/skulle være her et år.. Vi har så været hernede i 4 mdr indtil videre..

Det startede med da vi afsted, havde vi aftalt på forhånd hvad tid og sted vi skulle mødes i lufthavnen inden vi skulle afsted.. Da jeg står i lufthavnen på det aftalte sted og tidspunkt, og tiden render til at vi skal tjekke ind og min veninde er ikke dukket op.. Jeg skriver og ringer til hende flere gange, i det jeg tror at hun har brændt mig af.. Finder så ud af at hun har taget en fly,dagen tidligere.. Tak siger man så, at hun ikke har skrevet eller ringet om at hun tog afsted dagen før.. Følte mig så frustureret, men ikke noget at gøre ved..

Nå men så forleden, finder jeg ud af at hun var taget hjem til Danmark igen, uden at fortælle mig noget som helst om det.. Havde ikke snakket med hende i et stykke tid, i det jeg og hende arbejder pt hver sit sted..

Føler mig så skuffet over hende at hun er rejst, uden at sige/fortælle mig noget om det.. Er også samtidig frusteret over det..

Har i mellem tiden skrevet hvorfor, hvordan og hvorledes,men hun har ikke svaret mig endnu..

Kan jeg godt tilade mig at være skuffet over hende??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuffet over veninde!!
Kommentér på:
Skuffet over veninde!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce