{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Skuffet over veninde {{forumTopicSubject}}

ØV smiley

Jeg oprettede for noget tid siden, om min veninde der ikke var helt fair (synes jeg) og i dag gjorde hun det sku igen...

Jeg havde foreslået hende at tage op og lave opvisning engang sidst i august, hvor vi bare skulle sende en ansøgning til - det virkede hun til at være med på, men jeg skrev til hende tirsdag morgen omkring det, og hun havde endnu ikke svaret mig i dag. Jeg skrev så til hende om hun snart havde fundet ud af om hun kunne - hvor jeg bare fik denne sms:

Jeg skal noget andet der.

Hun plejer altid at skrive med smilyer, så det virkede lidt 'koldt' med punktummet synes jeg smiley Hun har haft rig mulighed for at kunne svare mig, og så skal hun lige pudslig noget smiley

Eller 'overreagere jeg'? Er jeg for nærtagende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuffet over veninde
  • #2   18. jul 2013 Aaah at 'glemme' smily og så lave et punktum? Jeg tvivler på hun havde travlt smiley

• #3   18. jul 2013 Ro på... Jeg laver rigtig ofte smileys, men engang imellem, så får jeg altså ikke lige sat en ind..
    Lige i denne situation synes jeg sku du overreagerer...

• #4   18. jul 2013 Hun virker også meget tøse fornermet når vi snakker sammen, og når jeg spørger hvad der er siger hun bare 'ikke noget!' smiley

• #5   18. jul 2013 Selv ro på smiley

• #6   18. jul 2013 Jeg er skam helt rolig smiley
    Men bare fordi du lige får én besked hvor hun har været "kold", synes jeg ikke du burde blive "panikken"..

• #8   18. jul 2013 Hader simpelthen folk, der ikke kan holde aftaler. Så må de sige det som det er: at de ikke er interesseret.

• #9   18. jul 2013 Kan ærligt talt godt forstå du er skuffet - er sikker på hun har haft rig mulighed for at give besked smiley

• #10   18. jul 2013 Hvad angår hendes skrivemåde, så kan jeg godt forstå hende. Jeg selv skriver meget, meget sjældent nogen smileyer til min kæreste (heller ingen hjerter), hvor jeg til gengæld gerne skriver en i en besked til en af mine veninder. Når jeg har skrevet med min veninde, så kommer der smileys til kæresten, har jeg skrevet med kæresten slutter jeg bare med et punktum til veninden. Sådan er det altid i starten.

Og ja, jeg kan godt komme til at læse en besked hvor jeg er i gang med noget andet, for så at glemme alt om den igen. Ikke smart, men det sker.

• #11   18. jul 2013 Tenna og Stine, det er lige præcis sådan jeg har det! Så måtte hun ligesom melde det ud. Når vi har aftalt at hun skulle svare samme aften som jeg skrev, bliver jeg da også lidt øv over hendes svar tilbage her til aften...

• #12   18. jul 2013 Hønen, nu er det bare sådan at hun ikke er typen der 'glemmer' smilyerne, kunne se på Facebook at hun skrev smilyer og hjerter til en anden pige? Det virker bare lidt... Tja.. hvad skal jeg kalde det

• #13   19. jul 2013 lad nu være at lægge så meget i de pokkers smilyer..... det skrevne ord er altid svært, for du kan lægge lige nøjagtig den tone i teksten som du vil.

hvad om du i stedet ringer og taler med hende, så ikke de der små sms misforståes.

jeg bruger aldrig smily når skriver, og jeg lyder altid hård i mine udmeldinger, men hey jeg er kun ansvarlig for det jeg sender ud, ikke for hvordan andre modtager det.

ring hende op eller tal med hende face to face, så undgår du at sidde og blive ked af det, fordi der ikke lige er en smily

• #14   19. jul 2013 Rikke, som sagt så er det fordi hun ALTID gør det, og vi har også snakket om det når vi har været sammen, hvad de smilyer egentlig betyder for os (hvis man kan sige det) vi har ALTID skrevet smilyer - men nu er hun fra det ene øjeblik til det andet blevet helt anderles... Det er jo bare sjovt at I siger at jeg ikke skal lægge så meget i de 'pokkers' smilyer, men når hun samtidig med at hun skriver til mig 'koldt' kan lave smilyer til en anden veninde på facebook hvor jeg kan se det - så er det der jeg bliver lidt, hmmm over det

• #15   19. jul 2013 Det er da klart at der bliver lagt noget i smileyer hvis det er noget der pludselig ændrer sig. Sådan er vi mennesker, vi lægger mærke til forandringer. Det var noget andet hvis hun ikke var en smiley person.

Kommentér på:
Skuffet over veninde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce