{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

farvel til min bedsteven :'( {{forumTopicSubject}}

ja så kom dagen hvor jeg skulle sige farvel til min aller bedsteven!
idag d.29 december 09, skulle min højt elskede Rottweiler hund aflives da han havde hoftedysplasi i væreste grad og man kunne ik gøre noget for at redde ham! han blev 7mdr gammel min smukke dreng!
det var virkelig svært bar at gå fra ham nede hos dyrlægen smiley men nu han smertefri og det er os, hans familie, som kommer til at gå med smerterne i vores hjerte :'(.
vi købte ham d.27 juli 09 af et gift par på møn.. (de sælger syge hunde)! og de sagde han var 100% sund og rask! men han var bar 100% død syg smiley
og den aflivning var det ALLER bedste for ham, og vi, hans familie, ønsker ham det kun det ALLER bedste! og nu kom han endelig af med smertene :'(. og der gik slet ik lang tid før han var gået bort :'(!!!
og FUUUUU'CK hvor var det svært at gi slip på hans krop da jeg skulle hjem smiley iiiih hvor var det forfærdeligt at gå fra ham smiley

JACKSON MIIN EVIGE HUNDE'BABS ! - JEG ELSKER DIG! DU GLEMMES ALDRIG! MIT HJERTE BLØDER FOR DIN SKYLD! smiley - jeg vil gøre ALT for dig miin elskede smiley

(JA jeg ved godt at det her er HESTEgalleri ! så man behøver ik at skrive det til mig! og jeg gider slet ik høre på nogle dumme ting!)

Jackson miin bedsteven vi ses en dag ! og ser frem til den dag miin elskede smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel til min bedsteven :'(
Kommentér på:
farvel til min bedsteven :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce