{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

min spøjse hest :-D {{forumTopicSubject}}

igår havde jeg longeret isabella lidt, og da jeg var færdig slap jeg hende fri i hallen så hun kunne rulle sig hvis hun havde lyst...

hun gik og snuste osv, men rullede sig ikke...

så gik jeg over i et hjørne, stod med ryggen til hende og "skrabte" med min ene fod... derefter satte jeg mig på en skammel i hjørnet..

og 2 sek efter, lå hun bag mig og rullede der hvor jeg lige havde stået og skrabt... ha ha ha

spøjs hest... hendes mor skulle bare vise hvor hun skulle rulle ha ha


Kommentarer på:  min spøjse hest :-D
  • #1   11. jan 2010 nnuuuuurh hvor sødt smiley venskab smiley

  • #2   11. jan 2010
    aaaargh, hvorfor har jeg ikke sådan en hest smiley
    maja ville bare stå og glo på mig hvor jeg gik fra hende, måske to med i nogle skridt men når hun sank for langt bag ud ville hun stoppe op også ville hun stå der og glo indtil jeg kom hen og skubbede til hende eller trak hende fremmad - hvilket i princippet kan være den næste halve time ( er afprøvet, satte mig ned i den anden ende af banen og skrev på mobil mm. og der stod hun og pyntede smiley ).


  • #3   11. jan 2010 he he isabella gør normalt heller ikke sådan noget...

    jo efter et stykke tid tager hun som regel kontakt hvis jeg bare går fra hende, men hun er normalt ikke den store efteraber, derfor jeg blev så overrasket smiley

    hun lå så tæt på mig at jeg var GLAD for at hun ikke kan finde ud af at rulle hele vejen rundt, for så havde jeg sku fået hendes stylter i ryggen ha ha ha


  • #4   11. jan 2010 ahhaha :D:D sødt smiley

  • #5   11. jan 2010 Haha. Hvor er hun kær smiley Synes du har nogle solstråehistorier om hende ind imellem. Det er så hyggeligt og læse smiley

    Masca ville uden tvivl også kigge dumt på mig hvis jeg bare gik - gør han nemlig altid. Men det tager ham ikke et splitsekund og overveje hvad han så skal - han skal da med! Hvad ellers. Så selvom jeg lukker ham fri i ridehuset så render han mig lige i røven x) Har prøvet alt muligt men han er bedøvende ligeglad. Når vi har løssprunget og han skal skridte sig lidt af vandrer han frem og tilbage med mig når jeg sætter springene på plads.
    Og når jeg har haft presenningen ude og lege med ham, plejer jeg bare og tage fat i det ene hjørne og så bare hive. Det bliver han ikke engang bange for - næ nej, han skynder sig efter mig, og stiller sig midt oven i presenningen og ser fornøjet ud. Så kan jeg trække hive og flå så meget jeg vil - vi kommer ingen vegne. Hehe. Så er jeg nødt til at kalde ham til mig og så kommer han, men kun i 2 sekunder, så gør han det samme igen - og sådan fortsætter det indtil presenningen er pakket væk x)

    Dét er en skør hest smiley


  • #6   11. jan 2010 det er bare så skønt når de har en personlighed de kære dyr smiley

    idag havde jeg hende fri i hallen, da hun havde en fridag... så kom jeg i tanke om den anden dag, min kæreste havde raslet med en gajol pakke som hun var blevet lidt bange for..

    det skulle jeg også lige prøve....!

    HOLD DA OP en gummi bold hun pludsleig blev smiley

    halen lå helt hen af ryggen, og hun fnøs og gjorde sig til ha ha ha ha ha...

    hun er så lækker når hun gør sig til


Kommentér på:
min spøjse hest :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce