{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Hvis man vil slå op? {{forumTopicSubject}}

Hvad vil i sige er den bedste måde at slå op på?
Hvad skal man sige/gøre/skrive?
Hvad skal man gøre hvis man fortryder?
Hvad skal man gøre hvis kæresten bliver sur/ked af det?
Hvad skal man sige/gøre hvis kæresten helt vildt gerne være kærester med en igen og vil gøre alt før det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis man vil slå op?
  • #1   18. jan 2010 Først: MAN SIGER DET !
    Det er det eneste rigtige - bare vise en lille smule respekt (:
    Hvis man fortryder skal man tænke sig godt om inden, men så kan man jo tage kontakt til ham igen hvis det er det man vil...

    Giv ham lidt friluft hvis han reagerer stærkt..
    Hvis han vil være sammen igen må man jo gøre op med sig selv hvad man vil - og huske på hvorfor man slog op...


  • #2   18. jan 2010 at du er ærlig omkring hvorfor du slår op?
    - lad være med at tænke over det længe? fordi din kæreste kan mærke det på dig hvis du er ved at slå op? fordi stemningen ændres nemlig hurtgit i mellem jer! og så det meget vigtigt at du siger til ham eller hende grunden, og hvis personen bliver ked a det, sig du er ked a det?
    - jeg blev selv droppet for fire måneder siden? vi snakker stadig meget sammen i dag selvom mine forældre ikke synes om det? men jeg føler næsten ikke engang at vi er gået fra hinanden, men siden har jeg så fundet ud a han kom sammen med en anden? det gjorde ondt!?! så derfor vær ærlig omkring ALT i et forhold, heller sige sandheden end at kæresten selv skal høre det i byen?
    -jeg tror helt sikkert at det nemmeste ville være at sætte sig end stille og rolig at snakke om tingene? men husk på at det er meget forskellig hvordan folk tager det? men ALDRIG lyv!?
    -ærlighed er det vigtigste, og aldrig slå op over sms? det er bare det tarveligste?¨ta dig selv i nakken og fortæl det face to face (:
    held og lykke


  • #3   19. jan 2010 okay tak smiley

Kommentér på:
Hvis man vil slå op?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce