{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trav træning
  • #1   21. jan 2010 orgh syntes bare det er så svært, han er sku meget løs me ruller stadig hvis ikke han år med hovedet helt nede mellem benene.. en det er nok mere noget med balance smiley

• #2   21. jan 2010 får masser af kurser..
    mm.. jo men så slår han i tølt.. haha det er sku svært med den hest han er så svær at ride smiley

• #3   21. jan 2010 må bare blive evd så syntes bare ikke at det hjælper.. for så når jeg kommer ud til stævnerne ruller han når jeg rider på de store ovalbaner.. smiley thih xD

• #4   21. jan 2010 det kommer lidt og går lidt.. men lidt irriterende for den bliver aldrig helt stabil.. smiley hihi

• #5   25. jan 2010 Det kunne godt lyde som om han stresser lidt op og vil frem når man presser ham med chanklerne? smiley (bare et gæt)
    Min ene hoppe har haft det sådan, og jeg har startet i trav og prøvet at få hende til at slippe og være løs der - hvis hun så er slået over i tölt, er jeg fortsat, indtil hun er så løs, at jeg har kunne lave en overgang til trav fra tölt. Synes ofte man kan få noget forærende i tölten, hvis det ikke lykkedes i traven. Så mit bedste bud ville være løs, løs, løs og overgange smiley Men det er jo svært, når man ikke kender hesten smiley

Kommentér på:
Trav træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce