{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

hjælp til hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har handlet lidt med en herinde han hjælper en rideskole i tyskland med brugt udstyr de har ikke det store og det er et sted de unge i nød kan komme og få lidt ro og støtte.
jeg syntes at det er en eminent ide og har selv doneret en sadel + 3 underlag pt men er der ikke nogen derude der kunne donere også dagens gode gerning smiley
han har flere annoncer herinde han hedder thomas m jeg ved ikke om jeg må sætte dette op her er blevet forvirret med alle de regler der er! men håber der er nogle der kan hjælpe ham eller rettere de stakkels heste og unge mennesker med lidt udstyr!! tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til hjælp
  • #1   23. jan 2010 Unskyld hvorfor skal vi hjælpe en i tyskland med udstyr. De kan vel også søge tilskud såvel som vi kan i DK. Og er vi sikker på ar det nu også er til en som ikke bare snyder. Så synes jeg at det var bedre at vi alle gave et beløb til Tahitti. Jeg hjælper gerne, og giver også beløb når der er indsamlinger til folk der lider nød

  • #2   23. jan 2010 det er helt op til folk hvem de vil hjælpe men er der nogen der har lyst kan de skrive jeg tænker mest på hestene har det godt og de unge mennesker også

  • #4   23. jan 2010 jeg er godt klar over der er mange der snyder men er heste ikke heste og ryttere uanset hvad land de kommer fra ville også hjælpe hvis en dansk rideskole henvendte sig men nu var det denne og så hjælper jeg der hvis jeg kan

  • #5   23. jan 2010 MANGE TAK *JUNIOR* smiley

  • #7   23. jan 2010 han sælger for at få penge til sadler mangler han men ok det kan godt se lusket ud men må se om han dukker op efter det jeg har lagt til side smiley

  • #9   23. jan 2010 Ej syntes det lyder lidt lusket (MEGET) Manden ved jo ikke engang hvad byen hedder??? Ej tror sgu det er fup og svindel, var ellers lige ved at overveje hvad jeg havde, men efter at have læst hans svar osv...Så tror jeg nok jeg bakker ud..

  • #10   23. jan 2010 bare iorden smiley vil ikke beskytte ham for kender ham jo heller ikke men noget af det han har skrevet virker ikke fake men man skal jo se sig lidt for smiley
    mente han solgte ud af det de har for at få penge til det de mangler smiley


  • #11   23. jan 2010 det der må han længere udd på landet med.. på hans profil står dette Min veninde
    har en rideskole nede i nord tyskland som hun har reddet for at den ikke skulle lukke..
    Der er 30 heste der er mange forskellige racer og alle hestene var blivet mishandet der hvor de kom fra før så de har ikke haft et ment liv men de heste som står på den rideskole kommer ikke vidre de skal stå på rideskolen lige ind til de dør eller må blive aflivet.. da de ikke skal vidre i deres liv..
    Hun købte gården af en gammel mand som desvære døde men der er stadig en gammel mand det er ham der dødes bror så ham og min veninde driver den helt selv.. Men desvære er pengene ikke store så der søger hun nogen dejlige mennesker så vil doner noget udstyr til rideskolen. Og skolen har hårdt brug for udstyr..
    det er alt fra strigler og sadler og andre ting underlag i massevis og i alle forskellige størrelser..
    Og ham den ældre mand har slet ingen penge så han har bare fået lov til at bo på gården sammen med hendes 5 stald knægte..
    Og du må endlig ikke tro at hun sælger det vidre til andre mennesker nej fordi sådan et menneske er hun ikke.
    Hun vil så gerne hjælpe andre mennesker så er i nød..


    men i hans annonce er det pludselig hans rideskole.. svindel og humbug -simple as that..


  • #12   23. jan 2010 ok smiley

  • #13   23. jan 2010 godt i har øjnene med jer for jeg kan være lidt blåøjet når det kommer til at hjælpe andre men tak for at i ikke rakker på mig men bare skærer det ud i pap he he smiley

  • #14   23. jan 2010 jeg har lige skrevet en besked til en moderator, om at annoncen er lusket. for ingen kan vel være interesseret i at der fuskes.

  • #15   23. jan 2010 nej lad bare dem tage sig af det! den er flere steder smiley

  • #16   23. jan 2010 alt det har jeg så ikke læst smiley føler mig igen dum fordi jeg ville hjælpe typisk mig at rode mig ind i sådan noget tak allesammen smiley

  • #17   24. jan 2010 En totalt svindler, så er det en venindes rideskole, så er det "hans" egen - er ikke engang sikker på det er en fyr, for personen skriver som en 13 årig teenagetøs!

    SUK hvor er det dog DRØN irriterrende med sådan en idiot der udnytter folks gode hjerter for egen vindings skyld, jeg får helt kvalme! Hvordan man kan se sig selv i spejlet efter at fuske andre på nettet (som man ser igen og igen flere steder) det forstår jeg simpelthen ikke! ØV ØV ØV.


Kommentér på:
hjælp til hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce