{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

at lege med sin plag {{forumTopicSubject}}

ja jeg syntes lige det nu var min tur til at fortælle lidt om mine anstrengelser med sky hun er ved at blive en stor pige nu og jeg tænkte jeg ville lege lidt med hende så jeg tog den store bold frem og ville lege fang bolden men sky er af den mening at det gider hun da ikke,når jeg triller bolden hen foran hendes forben snuser hun nysgerrigt til den og ser på mig derefter går hun og lader som om den ikke er der,så trillede jeg bolden under hendes mave men stadig ingen reaktion hun er ligeglad så tog jeg bolden og kastede den lige hen på bagbenene, nope stadig ligeglad så prøvede jeg at løfte den op på hendes skuldre og ryg med samme reultat hun er total kold overfor mine forsøg så hvordan lærer man en hest at spille bold når den er helt og aldeles uintreseret skal lige siges sky bliver 2 år til maj så man skulle mene hun ville lege men jeg kommer til kort hvergang jeg finder på noget at jage tigeren gider hun heller ikke så er gået tør for ideer efterhånden så forslag modtages gerne vinteren er jo lang så de lange boksdage og de få timer de er på fold kunne jo nok udnyttes sjovere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at lege med sin plag
  • #1   23. jan 2010 haha(; jeg har arbejdet med en heste -som havde det på den måde der,
    men så lage jeg bolden foran hans hovde og pejede ned på boldten, så han tog hovdet ned til den hver gang han gjorde det fik han masser og masser ros og gulerodder(; tilsidst forstod han det. man skal bare blive ved og ved(;

• #2   23. jan 2010 jeg har opgivet at prøve at få thor til at lege med en bold. han er DØD bange for den og vil ikke engang 5 metet tæt på friviligt så jeg lader vær og laver noget andet nu han ikke vil.
    men følger lige med

• #3   24. jan 2010 Beløn hver gang hun på eget intiativ rører bolden.

Fx:
    læg bolden foran hende.
    Hun undersøger den / puffer --> Beløn øjeblikkeligt (når der er berøring roser du eller klikker så hun ved hvad det rigtig var)
    Så er hun nok mere interesseret i dig og guffen men du ignorerer hende og venter på at der er berørning med bolden igen, om det så tager 10 minutter! Så gør du ligesom før, ros og beløn.
    Til sidst skulle hun gerne fatte at berøring med bolden giver guf.
    Så kan du vente 1 sekund mere med at belønne så hun måske puffer, og tænker " hmm.. hvor blev maden af, måske så hun ikke at jeg var dygtig.. jeg prøver igen"!! Så kan du belønne

Meget lang og måske indviklet forklaring men sådan lærer dyr nemt triks!

• #4   25. jan 2010 tak for jeres svar de skal bestemt lige prøves af

Kommentér på:
at lege med sin plag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce