{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Hjælp søges ;-) {{forumTopicSubject}}

Hej Langager folk.

Jeg er virkelig nød til at bede om jeres hjælp smiley

Jeg er i lidt af en knibe .. jeg er, som mange af jer ved, i gang med uddannelse, og pt er jeg ekstrem presset mht opgaver og mangel på dygtig vejleder.

Jeg må sande at det at have unghest, små børn og uddannelse ikke er en særlig god cocktail for mig, og derfor søger jeg febrilsk efter en helpart til Qaiser - ell salg af min hest - begge dele virker så umuligt.

Hvis der er en af jer som evt kender en pålidelig person der kunne være interesseret i part på Qaiser, så må i endelig nævne Qaiser ... jeg vil virkelig allerhelst ha han blir på Langager hvis der er tale om part.

Mvh
Hanne m/ Qaiser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges ;-)
  • #1   1. feb 2010 Jeg har set din partsannonce, og jeg tror du skal sætte prisen rigtig meget ned. Jeg har længe søgt en part til Kasper, men det var først da jeg satte prisen ned til at der kun skulle betales smed og så at undervisning var et krav 2 gange om måneden, at jeg fandt en part.
    Ellers så sæt ham i ridning et par måneder, og sælg ham bagefter.:)

    Jeg tror altså ikke du får nogen til at betale 1000 kr om måneden for at ride din hest op for dig. Det ville jeg ihvertfald ikke selv være interesseret i. Som jeg kan læse mig frem til, er han ikke ret meget mere end lige ryttervant?


Kommentér på:
Hjælp søges ;-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce