{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

NORDJYSKE kaninfolk KIG!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
Jeg syntes i det hele taget der ikke er en skid af ting man kan lave her i Nordjylland med sine kaniner.. derfor laver jeg en Ny klub her for os som hedder klub rabbit.. Jeg er ved at starte en ny kanin stald med både race kaniner som har stamtavler med mor og far der har startede forskellige konkurrencer, men også helt almindelige blandings kaniner .. der bliver mulighed for at komme og hoppe et par gange om ugen, og til sommer vil der komme en masse stævner og dyreskuer kun for kaniner, de vil vinde roseter og en lille premie.. self. vil det komme til at koste lidt og også for at komme og springe.. men jo mere støtte jeg kan få, jo flere fede spring vil der komme og jo større kan stævnerne blive samt klubben.. Der vil komme en midlertidig hjemme side indtil vi rigtig kan få det her op og stå .. Jeg vil også meget gerne have et par admins da det der forhåbligt kan komme meget at se til og utroligt meget planlægning, og det skal helst være nogen der er over 15 helst 16 og derover.. håber det er noget, så vi kan komme igang i os Nordjyder, for det er da træls skal rejse til århus eller længere for at komme til stævner .. i skal ikke være medlem af Dansk kaninavlerforening for at hverken kunne starte stævner eller være medlem af Klub Rabbit .. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NORDJYSKE kaninfolk KIG!!!!
Kommentér på:
NORDJYSKE kaninfolk KIG!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce