1.292 visninger
|
Oprettet:
Ungheste tilskud? {{forumTopicSubject}}
Hvad kan I anbefale af tilskud til en unghest på fire år, i forholdsvist moderat hårdt arbejde? Han kan godt virke lidt sløv ind imellem. Men han ser meget udvokset ud, er allerede omkring de 175 cm, har en meget god og stærk muskulatur.
Mvh. Emilie
apr 2008
Følger: 53 Følgere: 58 Heste: 12 Emner: 10 Svar: 883
sep 2007
Følger: 77 Følgere: 146 Heste: 12 Emner: 501 Svar: 2.247
müslie fra hippolyt der er ikke nok kobber i...
apr 2006
Følger: 78 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 124
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 30 Svar: 851
Vær opmærksom på Ca/P-forholdet i salvimin grøn. Det kræver at du fodrer med fx korn ved siden af ellers bliver forholdet skævt.
Emilie N - Lykk .
Travosport E er et super tilskudsfoder, hvor hesten i arbejde er dækket helt ind med alt med 150 gram om dagen. Det giver ikke decideret ekstra energi, men giver hesten de vitaminer og mineraler den har brug for. Du kan bruge travosport E alene sammen m godt grovfoder hvis du har en trivelig hest eller bruge det sammen m andre fodertyper.
Ellers ville jeg nok vælge naturmûslien fra Hippolyt.
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 79 Svar: 187
- Mange tak for jeres kvalificerede bud, og jeg vil forsøge mig frem(:
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 30 Svar: 851
Jeg er super glad for de få gram som travosport og salviminen kræver. Netop fordi en hestemave ikke kan rumme/optage store mængder ad gangen, så du evt kan supplere m energiholdigt foder sammen med vit/min, uden at hesten er oppe på flere kg pr måltid.
Du skriver du fodrer m korn, ja så er salviminen også en mulighed. Samme mængde som travosporten.
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 79 Svar: 187
Ungheste tilskud?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside