{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungheste tilskud?
  • #1   10. feb 2010 Vil også sige naturmüsli fra st hippolyt:-)

• #2   10. feb 2010 har samme "problem" med mine.. jeg skifter til salvimin grøn nu for der er de helt dækket ind med kobber og zink hvilket er noget der ikke er nok af i nogle fodre produkter.
    müslie fra hippolyt der er ikke nok kobber i...

• #3   10. feb 2010 Hvad får han nu?

• #4   10. feb 2010 tina S
    Vær opmærksom på Ca/P-forholdet i salvimin grøn. Det kræver at du fodrer med fx korn ved siden af ellers bliver forholdet skævt.

Emilie N - Lykk .
    Travosport E er et super tilskudsfoder, hvor hesten i arbejde er dækket helt ind med alt med 150 gram om dagen. Det giver ikke decideret ekstra energi, men giver hesten de vitaminer og mineraler den har brug for. Du kan bruge travosport E alene sammen m godt grovfoder hvis du har en trivelig hest eller bruge det sammen m andre fodertyper.

Ellers ville jeg nok vælge naturmûslien fra Hippolyt.

• #5   10. feb 2010 Anne J: Han får et kg. korn tre gange om dagen. Herudover fodrer de også med et andet tilskud, Raket fra Aarhusegnen, men jeg ønsker at skifte tilskud.

- Mange tak for jeres kvalificerede bud, og jeg vil forsøge mig frem(:

• #6   11. feb 2010 Raket er i og for sig ikke et dårligt tilskud, men så vidt jeg mindes, så er mængderne pænt store for at de er dækket ind ikke?

Jeg er super glad for de få gram som travosport og salviminen kræver. Netop fordi en hestemave ikke kan rumme/optage store mængder ad gangen, så du evt kan supplere m energiholdigt foder sammen med vit/min, uden at hesten er oppe på flere kg pr måltid.
    Du skriver du fodrer m korn, ja så er salviminen også en mulighed. Samme mængde som travosporten.

• #7   11. feb 2010 Tak Jannie - har også før overvejet Dangrønt meget.

Kommentér på:
Ungheste tilskud?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce