{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Svag højre side - både rytter og hest. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. smiley

Min unghest og mig har et lille problem når vi træner.. Hans svageste side er højre, og det samme er min. Altså, jeg er højrehåndet og gør alt med højre side, men til hest syntes det at være stik modsat...
Da jeg stadig red min gamle pony red vi næsten kun på venstre volte, da han altid spassede ud på højre, og jeg ikke gad tage kampen.. (Ja, meget har ændret sig mht. min holdning nu ;D)

Nu hvor jeg rider min unghest og vi er begyndt at galoppere, har jeg fundet ud af at hans højre side er svagest, og det er jo nitten for mig, for jeg kan ikke støtte så godt op på højre som jeg kan på venstre!
Han er for det meste flink i galoppen, men nogle gange når vi tager langsiden i samlet, så begynder han meget diskret at skyde skulderen indad. Jeg er en meget sensitiv rytter og kan hurtigt mærke hvis hesten takter forkert, går i ulige balance osv., så jeg kan straks mærke det, og prøver self. at få ham på plads igen...

Dette er bare så svært, for jeg føler mig virkelig svag i højre side - det er som om hele mit sædeben er helt uden muskler.
Hvad gør jeg?

- Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svag højre side - både rytter og hest.
Kommentér på:
Svag højre side - både rytter og hest.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce