{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Kunne være endt rigtig galt :'( {{forumTopicSubject}}

Nu skal I bare høre, for jeg har virkelig brug for at komme ud med mit raseri!

Her i søndags, skulle min veninde og jeg med hestene ud og trække små børn rundt til fasterlavn. Det hele startede godt og vi fik pyntet hestene rigtig fint, Lilleper var en djævel-hest, og jeg fik faktisk taget nogen søde billeder af ham (: Min veninde Birgittes part Maki (Knastens Alfa) var klædt ud som en barbie-hest (:

Men altså vi får læsset hestene (Maki tog lidt længere tid da hun ikke er vildt glad for trailere). Det var ikke os som kørte bilen.

Anyway vi kommer afsted, men på vejen derhen bliver vi stoppet af en betjent som mente qt vi skulle stoppe traileren på kun 200 meter. Vi kørte 50km/t. Betjenten ville bare ikke flytte sig, så til sidst måtte Kjeld klodse bremsen.
Dette resulterer i at min hest Lilleper gled inde i traileren.

Han gled så langt frem i traileren at han ikke kunne komme op igen. Han sad bare med sine bagben bøjet i en mærkelig vinkel helt inde under sig selv. Jeg var så tæt på at gå i panik, da jeg troede at Lilleper havde brækket sit ene bagben og vin kunne bare ikke få ham op. ):

Så midt på den traffikerede vej måtte vi hive den Maki ud af traileren, hun var total i panik og stejlede rundt. Betjenten stod bare og gloede uden at hjælpe til overhovedet. Min veninde Birgitte og jeg kæmpede for at få Lilleper på benene mens Kjeld som kørte bilen prøvede at få styr på Maki.

Birgitte fik vendt Lilleper inde i traileren, men så gled han ned på siden og maste mit ben under sig.

Betjenten gjorde stadigvæk intet for at hjælpe da jeg sad og skreg af smerte.. Men altså Birgitte fik Lilleper ud af traileren. Efter al held var der ikke sket ham noget. Og han gik lige op i traileren igen bagefter. Mit ben var der heller ikke sket noget med.

Endelig kom vi så ud til fasterlavnen, men vi turde ikke lade børnene ride da begge heste (mest Maki) var rimelig meget oppe og kører.

Da vi så skulle hjem kunne vi selvfølgelig ikke få Maki ind i traileren da hun var blevet total skræmt. Under et forsøg trådte Maki Birgitte over foden og stejlede op af hende så Birgitte forstuvede foden, så hun måtte direkte på skadestuen.

Efter 2 timer (og nej, det er IKKE en ovedrivelse!) ringede Kjeld og jeg efter en anden fra gården som så kom ud og fik Maki ind i traileren. Men vi måtte ligge en trøje om øjenene på hende så hun ikke kunne se. Vi havde før prøvet at lokke hende med alt; æbler, gullerødder, godbider, men intet virkede.

Da vi kom tilbage til gården stod Maki bare og rystede helt vildt inde i traileren og Lilleper var våd af sved af stress..

Jeg syndes godt nok at dette var utrolig uansvarligt, når man tænker på han var betjent som var årsag til det hele !! Han gjorde på intet tidspunkt noget for at hjælpe os med at få styr på hestene, og han holdt stædigt fast i at det absolut ikke var hans skyld.

Det var det så efter min mening, havde han nu bare flyttet sig lidt til siden i stedet for at spærre vejen, havde vi kunne stoppe stille og roligt og alt dette var ikke sket..

Derudover var bejenten også utrolig arrogant, da Lilleper var faldet og Kjeld råber til ham: "nu håber jeg da ikke at den skal aflives." Svare betjeneten bare: "Nej, men det er jo så dit problem!"

Nøj hvor er jeg bare rasende !!

Hvad synes I ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne være endt rigtig galt :'(
  • #1   16. feb 2010 SKOD betjent fuck jeg havde råbt af ham. uhh havde bare blevet mega sur..graaa

  • #3   16. feb 2010 Ja det havde jeg sku også mest lyst til, sådan et fjols!
    Vi har også tænkt os at gå videre med det!


  • #5   16. feb 2010 Og som om det ikke var nok, så var der dobbelt optrukket linier, så alle bilerne bag os måtte krydse spærrelinjer for at kunne komme forbi, og de kunne jo intet se pga. traileren. Total hul i hovedet!

  • #6   16. feb 2010 Totalt hul i hovedet!!
    Fuck The Cops - so sorry, men sys fanme ikke de er en skid gevindt!!!


  • #7   16. feb 2010 Ja panserne stinker det er jo ikke noget nyt..

    Men hvorfor fanden kørte I ikke bare direkte hjem igen med de stakkels heste? Det er da dumt at slæbe dem med til fasterlavn efter den oplevelse..

    Godt ingen kom til skade smiley


  • #8   16. feb 2010 meld ham,

  • #9   16. feb 2010 I har da været utrolig heldige at i ikke har fået døm for at køre hestene med henblik at tjene penge. Det ville koste jer en bøde på 7000 kr ...

  • #10   16. feb 2010 Jeg syntes at i skal prøve at lægge en sag op mod ham, for det kunne ha kostet både menneske og dyreliv...

  • #11   16. feb 2010 Godt jeg ikke var med, jeg havde ikke holdt min kæft da. Sikke en idiot til betjent!

  • #12   16. feb 2010 Ja man må sige at han i hvert fald ikke tænkte særlig langt, havde han nu bare indrømmet sin fejl og prøvet at hjælpe os i stedet for at "stampe i jorden" for at få sin vilje, så var jeg sku heller ikke blevet så sur, men det virkede som om at det ragede ham en skid hvad der skete med os og især hestene og det pisser mig sku af, når han selv var skyld i sittuationen!

    Veo !:
    Vi var ikke så langt fra stedet og jeg ville meget gerne have Lilleper ud af traileren hurtigt for at checke ham ordentlig og for at prøve at få ham og Maki til at falde lidt ned igen, men det var en dum ide mht. Maki, men Lilleper hjalp det på.

    Sandra & team A
    Det ville han ikke kunne give os bøde for, for vi tager ikke penge for det. Det er udelukkende for at få en hyggelig dag og for at børnene får lidt sjov ud af det (:


  • #13   16. feb 2010 nu sige jeg min mening lige ud, uden at holde igen eller overdrive.

    fuck hvor en ubetænksom og arrogant lorte betjent!, havde det været mig havde jeg "flået roen af ham" en ting er at han er betjent og bare gør sit arbejde og måske bare lave generelle stikprøver mellem biler med ting på anhængeren. men når han kan se at der er levende last på spil og vurdere situationen "mere farve rig", i stedet for bare at arbejde sort hvid, lige efter bogen.
    sådan en uerfaren arrogant lorte politimand, det ligner da ikke noget ikke at tage hensyn til andre med trafikanter, som de ellers prædiker om man skal. og så kunne det lige ligne ham også at give en bøde for uforsvarlig omgang med dyr på vejen og ingen spåner i trileren, eller noget i den stil!!!

    det kan da ikke væe rigtigt at man ikke kan tænke længere?!


  • #14   16. feb 2010 suplerende tekst:

    jeg syntes også i skal gå hele vejen med det, for det kan ikke passe at der skal være så stor forskel på straffen, bare fordi man kører en lille fin bil med blå bogstaver på!, de er mennesker lige som alle andre, for var det en almindelig anden dansker var han blevet meldt omgående og om ikke andet fået en kæmpe bøde.!

    i tog vel ikke nummeret på hans lille hvide fine bil vel?, for politiet ved hvem der køre rundt i de forskellige biler, hvor og hvornår?, det ville jo være et bevis materiale


  • #15   17. feb 2010 Hold kæft en dum betjent!
    Synes helt klart i skal gå videre med det, det kan jo ikke være rigtigt!


  • #16   17. feb 2010 Det er da noget lort han kan godt lige hurtigt flyttede sig fra vejen men håber ikke der skete nogen noget alvoligt smiley men klag til politet det vil jeg gøre !

  • #17   17. feb 2010 Øhhhh man kan sagtens stoppe en trailer på 200m hvor man kun køre 50kmt,uden der sker noget med heste/ponyer.

    Iøvrigt har du været heldig når du ikke har fået en bøde,da det ikke er tilladt at køre heste/ponyer ud til noget hvor der er penge med i spillet.

    Hvorfor har du ikke sat noget oppe foran så den stakkels pony ikke ryger helt op foran traileren?.


    Samtidig skal jeg gøre dig opmærksom på at,du skal have dyrlægens nr i bilen så du kan ringe,dette havde jeg gjort uanset hvad.

    Jeg forstår heller ikke hvorfor i ikke kørte hjem igen med disse stakkels heste/ponyer

    Nu er det jo ikke politiet der er uddannet i det med heste/ponyer,så hvad skulle han hjælpe med?.Jeg kan forstille mig at han måske er bange for disse dyr.

    Betjenten har ikke været uansvarlig,nej det har i nu da i ikke kørte hjem med dem igen.

    Det er da så absolut heller ikke betjemtens skyld alt dette her.

    Skulle det så også have været betjentens skyld hvis der var sket en ulykke,og at det var grunden til at han stod der.

    Man skal køre efter forholdene.

    Det havde været jeres eget problem hvis den skulle have været aflivet,ved godt det lyder hård men i er selv skyld i det der er sket.


  • #18   17. feb 2010 Hanne S:
    Det var ikke os der kørte traileren og jeg har ikke trailerkørekort, så ved ikke hvad reglerne er mht. at standse osv. jeg ved bare at jeg kunne se spilometeret ogvi kørte kun 50 km/t. og vi kunne ikke bremse, om der så har været mindre end 200 m. hen til betjenten har jeg heller ikke nogen ide om. Men betjenten sagde at det var 200 m. så det stoler jeg på.

    Jeg kan stadigvæk IKKE få nogen bøde da vi IKKE tager penge for at trække rundt med børnene, men kun gør det for hyggens skyld!!

    Der var også noget oppe foran, men min hest glad halt ind under den stang som sidder der. Traileren er altså 100% godkendt til dyretransport.

    Jeg har også dyrlægens nummer på min mobil, så det havde jeg på mig, men ville gerne lige se på min hest uden der var flere biler som blev ved med at kører forbi og skræmme ham, og stedet var altså tættest på..

    Jeg siger heller ikke at betjenten skulle kaste sig ud foran hesten eller nogen, men i loven står der altså også at man skal hjælpe medmennesker hvis de kommer til skade, og han stod bare og gloede da min 700kg tunge hest væltede ned over mig. Han kunne i det mindste prøve at hjælpe med at få den væk.

    Det er i hvert fald min mening.. Der er jo heller ingen grund til at han står og er arrogant, når han kunne sige det pænt..



  • #19   17. feb 2010 Ej en ond mand.... Men NEJ JEG VILLE IKKE MELDE MIG IND I GRUPPEN MED DANSK POLITI FOR MIN FAR ER SELV POLITI MAND. og han ved at man ikk skal gøre sådan såååå hvis det var ham var det ikk sket det var det desværre bare ikke håber de har det godt<33

Kommentér på:
Kunne være endt rigtig galt :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce