{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Maxi Moyz - update. {{forumTopicSubject}}

Hej. Det er lang tid siden jeg har haft en update omkring MM, så det vil jeg lave nu! smiley

- Maxi Moyz (Tidligere Mini Moyz) er blevet omdøbt til Maxi Moyz King, fordi han altså ikke er Mini mere XD
Han vejer 2 kg, og er fuldt udvokset! smiley
Og så har han lært et trick.. XD Han går i det store bur, med rampe i, så når jeg skal fodre er han ovenpå (Han sover deroppe XD) så tager jeg hans foder i en kop, og banker på rampen nederst, også kommer han smiley Så dejligt XD

Han sliber sine tænder rigtig fint, og er begyndt at springe mere og mere. Han kan (uden sele) springe knap 1 meter i højde og 50 cm i lændge. Med sele, er han dog kun på de 10 cm både i længde og højde.

Han har fået rigtig fin bred "bringe" og dejlige store kinder smiley og hans poter er veludviklede så det køre jo, som det skal smiley

om 1 mrd, skal han kasteres, så han udlånes til evt. bedækning, gratis, medmindre der sker noget med ham, så vil jeg have nogle penge, men sådan er det jo. ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi Moyz - update.
Kommentér på:
Maxi Moyz - update.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce