{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Lille update {{forumTopicSubject}}

Som i et tidligere emne, har min kanin familie forøget sig med 4 skønne unger. (;
Jeg har idag haft ungerne oppe, for at se om jeg kunne få farven hen, og her er resultaterne (Nok ikke helt præcise, men alligevel) ; Den grå, bliver blå med hvid næsesnip og en hvid "blis", Den "Sorte" bliver sort med en hvid pote, den "Brogede" bliver S/G japaner (Måske S/G Japaner Scheketegnet) og den sidste bliver hvid med grå/brune pletter. smiley
Trunte har tabt dig gevaldigt efter hun har født, så jeg gør hvad jeg kan for at få hende op i vægt igen. Hun er begyndt at tage ungerne til sig så småt, og beskytter dem meget, men lader os alligevel holde dem, og nusse dem.
Maxi Moyz er desværre blevet lidt forsømt efter ungerne er kommet, men det bliver der rettet op på nu, hvor Trunte har taget ungerne til sig. Han render rundt i min seng hver dag, og kommer snart udenfor igen. Han er begyndt at få lidt maner, han forstår når man siger "NEJ!!" så det er jo dejligt smiley
Han skal desuden også bedække nogle af Susen's hunner, engang smiley

Undskyld hvis det blev lidt langt (; smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille update
Kommentér på:
Lille update

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce