Show me Love! Foto konkurrence! {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg er sikker på, at jeg deler alles drøm herinde, når jeg siger, at det jeg drømmer allermest om er, at få et enestående gensidigt bånd til min hest - min ven.
Og jeg elsker, at se billeder, der tydeligt beviser, at det kan lade sig gøre - det er SÅ inspirerende!
Så derfor tænkte jeg, at der garanteret er mange af jer derude, der har det ultimative billede, der bare tigger om, at blive vist frem?
Så nu vil jeg lave en konkurrence (Præmien er fornøjelsen ved at vinde;)
og den går ud på, at finde dét billede frem af gemmerne (eller tage kameraet i brug og tage dét), der tydeligt viser, at du og din hest har et særligt bånd til hinanden.
Så hestefolk; Show me Love, Trust and Harmony!
Konkurrencen kører fra i dag d. 20/2 til den 20/3!
Så skulle der være tid nok til, at fange Øjeblikket!
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 171
Ja, man melder sig bare til herinde.
Mvh. Heidi
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
(link fjernet)
Billedet er af min skønne Falle og mig, den dag han flyttede ind hos mig. Lige, fra vi mødte hinanden første gang, var det gensidig kærlighed og - i hvert fald for mit vedkommende - en følelse af, at vi bare hørte sammen.
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=139472
Et yndlings er svært at vælge, men på dette billede ser vi begge glade ud og det er sådan vi var.
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=139472
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Det var selvfølgelig ikke albummet, men dette billede jeg ville linke til:
(link fjernet)
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 431
Dette er mit yndlingsbillede af ham, og det jeg vil bruge her:(link fjernet)
Jeg var ked af det og gik ud til ham på folden. jeg sad og kløede ham på siden af hovedet, og det resulterede i at han faldt i søvn. Han lagde sig bare fladt ned og begyndte at snorke, hold op hvor var det sødt! Tog også et billede af en snorkende kimmi: (link fjernet)
Show me Love! Foto konkurrence!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside