{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Har lige været ovre hos ham ;'/ :i <3 {{forumTopicSubject}}

BLANDEDE FØLELSER! s:
jeg er virkeligt forelsket i en dreng, men jeg vidste ikke om han også var forelsket i mig. jeg har været ovre ved ham idag, og vi kom til at snakke om følelser, og vi endte med bare at være 100% ærlige. han sagde, at jeg var dén af alle piger han bedst kunne lide, men at han havde det med at blive hurtigt forelsket, og så kommer han til at fortryde det derefter, så han vil gerne have, at vi gør dét man gør, når man er kærester. men han vil ikke have, at vi direkte er "kærester," da han er bange for at såre mig. men, han siger at så kan vi godt finde en anden kæreste. og at vi nærmest bare skulle være .. hmm.. hvad kan man kalde det? "hyggevenner"? s; jeg fortalte ham, at jeg helt sikkert vil lægge følelser i det. og det går jo ikke... men vi blev enige om, at ligenu er vi bare venner... med lidt goder, og så ser vi hvad det fører til. hans mor er alkoholiker(han bor hos sin far), og hun er meget ustabil, så han er bange for at binde sig, da han ved, at hvis hun får et tilbagefald ryger hans forhold også, fordi det er så hårdt at komme igennem... hmm .. men han er virkeligt dejlig, jeg føler bare, jeg kan snakke om ALT med ham! ;i
hmm .. det endte med at jeg slikkede ham på maven og så snavede vi... det er jo bare fordi, jeg er så forelsket i ham!? s; hmm .. årrh jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre s;! hjælp mig piger ;'s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige været ovre hos ham ;'/ :i <3
Kommentér på:
Har lige været ovre hos ham ;'/ :i <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce